0

П о традиция звездите отвъд Океана рано или късно стават част от света на модата. Някои от тях позират като рекламни лица на популярни лейбъли, други дефилират по котешката пътечка, а трети директно влизат в дълбокото със свои собствени колекции. „Монитор“ подбра част от красавиците, чийто бизнес нюх ги е позиционирал в списъка с именити дизайнери.

По традиция звездите отвъд Океана рано или късно стават част от света на модата. Някои от тях позират като рекламни лица на популярни лейбъли, други дефилират по котешката пътечка, а трети директно влизат в дълбокото със свои собствени колекции. „Монитор“ подбра част от красавиците, чийто бизнес нюх ги е позиционирал в списъка с именити дизайнери.

Добър пример за популярно лице от шоубизнеса с разнородни проекти е актрисата Рийз Уидърспун. През 2015 г. звездата от „Професия блондинка“ основа компанията Draper James, като дрехите са

в южняшки стил

Името на бранда не е случайно. Уидърспун решава да почете своите баба и дядо Доротея Дрейпър и Уилям Джеймс. Чаровната блондинка стартира с малка колекция - черна кожена чанта, няколко рокли и къси панталонки. Няколко часа след пускането им в продажба те бяха разпродадени. Повечето предлагани от Уидърспун тоалети са в ценовия диапазон 100-200 долара.

Фешън индустрията не е чужда и на суперзвездата Бионсе, която през 2016 г. даде старт на линията Ivy Park - кръстена на дъщеря й Блу Айви Картър. В първата си колекция нежната половинка на рапъра Джей Зи

заложи на спортни облекла

Тя дебютира с линия от общо 200 артикула, сред които клинове, бански костюми и спортни горнища. Отличителният знак на колекцията е брандирането в ластичния завършек на облеклата. През годините изпълнителката оправи различни предложения към естетите, като сред най-интересните е полово неутралната й колекция в колаборация с „Адидас“.

Голям е и успехът на Мери-Кейт и Ашли Олсън. Те изгряха на звездния небосклон още като деца с ролите си в сериала „Пълна къща“ и трупаха успехи в тийнейджърските си години с редица романтични комедии. Близначките обаче загърбиха киното и се преориентираха към модата с бранда Elizabeth and James, като Елизабет и Джеймс са техните сестра и брат. Още през 2007 г.

Мери-Кейт и Ашли превзеха подиума

с първа прет-а-порте колекция. Скоро след това получиха покана да се присъединят към Съвета на модните на дизайнери на Америка (CFDA) на 23-годишна възраст, което ги направи най-младите членове на организацията.

Супермоделът Хайди Клум може да се похвали с факта, че е видяла всички страни в индустрията. Тя е кроила бижута, бански, бельо и различни дрехи. Последният й пробив като дизайнер дойде през 2017 г. Тогава тя обра овациите

в рамките на Седмицата на модата в Ню Йорк, но не разхождайки новите предложения дрехи, а с най-новата си колекция. Водещата на „Топ дизайнер“ представи тоалети в стил „Дивото зове“. В модната й линия доминираха дантелите и животинските щампи. По думите на красавицата

леопардите са нейната голяма муза

а любимият й елемент е коженото яке. Колекцията „Есмара“ от Хайди Клум Хайди и градът“ се позиционираше в магазин за хранителни стоки, а манекените дефилираха по гигантска лента за продукти. Дрехите, на които Клум вдъхна живот, се появиха на пазара в над 30 страни по света, като цените варират между 7 и 29 долара.

Друга модна икона, опознала двете страни на монетата, е Синди Крофорд. През 2018 г. красавицата, прочула се с малката си бенка над устните, направи колаборация с дизайнерката Сара Флинт за колекция за път. Синди и Sarah Flint shoes представиха три модела обувки, които всяка дама трябва задължително да сложи в куфара си преди пътуване. Това са

ботуши, ниски обувки и сандали

с ток. Първите са под коляното, напомнят малко на военна кубинка и се предлагат само в черен цвят за сумата от 695 долара. Ниските обувки за пътуване са изработени от велур с две пресечени каишки отпред и са налични в три цвята - черно, червено и кафяво, а цената им е 375 долара. Сандалите са едновременно елегантни и удобни, тъй като токът им е с дължина, напълно приемлива както за разходки, така и за работа. Те са с тънки каишки над пръстите и около глезена. Сандалите се предлагат в златисти нюанси, черно и червено за сумата от 425 долара. По време на работата си върху колекцията Синди се е допитвала за съвети и до дъщеря си Кая Гербер, която е сред най-оборотните имена на модния подиум напоследък.

Междувременно перлата от Барбадос

Риана преживя тежък финансов неуспех

с модната си линия. Преди два месеца собственикът на "Луи Вюитон" - конгломератът LVMH, и певицата се договориха да прекъснат дейността на модната марка "Фенти" по-малко от две години след създаването й. В разпространеното съобщение от LVMH казват, че дейността на марката за конфекция "Фенти" с централа в Париж ще бъде замразена, докато не се подобрят условията. Това е много рядък неуспех за групировката за луксозни стоки, която се справя с кризата заради пандемията много по-добре от съперниците си. Причините за паузата в дейността на "Фенти" не се посочват. След голямото откриване и дебютната колекция изявите на марката бяха скромни, без сериозен маркетинг, дори и преди пандемията. Самата Риана се надяваше да допринесе за ново виждане в модата.