Звезди продават виртуални татуси и дрехи

Звезди продават виртуални татуси и дрехи

Да печелят като продават виртуални дрехи, шапки, татуировки и т.н. - това е новата тенденция сред звездите отвъд Океана. Това се случва чрез създаването на дигитални аксесоари и дори аватари, които също могат да бъдат търгувани, като всички такива изобретения могат да бъдат третирани като вид нематериални мърчандайз продукти.

Виртуалните продукти се смятат за една от последните иновации в света на криптовалутите, като носят названието незаменяеми токени (non-fungible token).

Warner Music Group е първата голяма компания, която дава заявка, че ще създаде дигитални аватари на всички свои артисти, съобщава Българската асоциация на музикалните продуценти. Тя обединява усилия с Genies за създаването на „виртуални същества, които улесняват достъпа до различни платформи и виртуални светове“. Ходът е подобен на този на Травис Скот, който неотдавна си създаде също аватар и така стана част от популярната игра Fortnite и нейния Party Royale Island.

С незаменяеми токени могат да се похвалят още Джъстин Бийбър, Шон Мендес, Риана, Карди Би и др.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.