Всеки трети българин, който звъни до Националния осигурителен институт, се обажда с въпроси, свързани с паричните обезщетения за временна неработоспособност и майчинсто, съобщават от института.

За 6 години Контактният център е приел над 1,1 млн. обаждания. Една пета от нашенците, които са се обадили са търсили информация за пенсиите си. 31 на сто от българите звънят с въпроси за програмата „Профилактика, рехабилитация и отдих“, фонд “Гарантирани вземания на работниците и служителите”, осигуряване на самоосигуряващи се лица, трудови злополуки и професионални заболявания. Едва 5 на сто от българите пък задават въпроси относно електронните услуги на института. Поне една трета обаче от запитванията са от компетенцията на други институции, отбелязват от НОИ. 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

БДЖ: Зачестиха случаите на замеряния на влакове с камъни

През последните две седмици са зачестили случаите на замеряния на влакове с камъни. От началото на 2019 г. регистрираните случаи на замеряне на влакове с камъни са общо 12. За сравнение през същия период на миналата 2018 г. случаите са 7, съобщават от държавните железници.

Социалните се самосезираха за отразяване насилието над ученици

Държавната агенция за закрила на детето се самосезира и работи по случаите на насилие от и над деца – ученици от градовете Габрово, Ловеч и Пловдив, широко отразени и онагледени от медиите чрез видеоматериали и снимки.

Таксиджии излизат на протест срещу руския “Юбер“

Протест на таксиметрови шофьори в София срещу услугата "Максим" готвят от инициативен комитет. Недоволството е срещу извършваните нерегламентирани превози на пътници срещу заплащане чрез приложението на услугата "Максим".