0

Н ай-спортната версия на големия SUV на Volkswagen - Touareg R, тръгва с Plug-in хибридно задвижване, което комбинира бензинов турбодвигател и електромотор. Неговата системна мощност в размер на 340 кВт или 462 к.с. го прави най-мощният модел не само в гамата на Touareg, но и на марката Volkswagen като цяло. Новият Touareg R предлага повече спортна динамика и по-твърди настройки и оборудване. Новата Plug-in хибридна версия на Touareg R се отличава с нисък среден разход на гориво и автономен пробег на електрическа тяга до 47 км според стандарта WLTP.

Най-спортната версия на големия SUV на Volkswagen - Touareg R, тръгва с Plug-in хибридно задвижване, което комбинира бензинов турбодвигател и електромотор. Неговата системна мощност в размер на 340 кВт или 462 к.с. го прави най-мощният модел не само в гамата на Touareg, но и на марката Volkswagen като цяло. Новият Touareg R предлага повече спортна динамика и по-твърди настройки и оборудване. Новата Plug-in хибридна версия на Touareg R се отличава с нисък среден разход на гориво и автономен пробег на електрическа тяга до 47 км според стандарта WLTP.

За изминаването на подобни дистанции Plug-in хибридното задвижване с напълно заредена акумулаторна батерия с нетен енергиен капацитет 14,3 кВтч е идеално решение със своя извънредно нисък разход на гориво от едва 2,7 л/100 км и 24,4 кВтч на 100 км. Благодарение на перфектното взаимодействие между електрическия мотор и 3,0-литровия бензинов V6 турбодвигател, новият Volkswagen Touareg R ускорява от 0 до 100 км/ч само за 5,1 секунди и развива скорост 250 км/ч.

Взаимодействието между електромотора и 6-цилиндровия турбодвигател с вътрешно горене е усъвършенствано в рамките на превантивната стратегия за управление на хибридното задвижване на новия модел. Благодарение на ниския разход на гориво и електроенергия при движение на средни и дълги разстояния, хибридното задвижване в реално време дава възможност на Touareg R да постигне комбиниран пробег до 810 км с едно зареждане.

Акумулаторната батерия при новия Touareg R може да се зарежда непрекъснато по време на движение чрез режима на рекуперация и по този начин да оползотворява излишната енергия при намаляване на скоростта и спиране. Тази допълнителна енергия е достатъчна, за да позволи на Touareg R да изключва напълно и многократно двигателя V6 при намаляване на скоростта и при спускане по наклон, така че да се движи с нулеви локални емисии в голяма част от времето.

Въпреки, че е много икономичен, новият Volkswagen Touareg R е проектиран за теглене на прикачен товар с максимално тегло от 3,5 тона, което е изключително високо постижение за модел с хибридно задвижване и е възможно в изцяло електрически режим на движение.

Благодарение на постигнатия по този начин извънредно широк спектър на приложение, от класически офроуд автомобил до луксозен модел от висша класа, който може да се използва и като електрическо превозно средство с нулеви емисии, новият хибриден вариант на Volkswagen Touareg R заема наистина специално място в пазарния сегмент на големите SUV.

Новият Volkswagen Touareg R е един от най-модерните представители на своя клас в световен мащаб. Моделът може автоматично да влиза и да напуска мястото за паркиране с помощта новия асистент за паркиране с дистанционно управление с помощта на приложение за смартфон, като асистентът работи не само с бензиновия V6 двигател, но и в изцяло електрическия режим E-Mode с нулеви емисии. Същото се отнася и за функцията Trailer Assist за подпомагане на маневрите с прикачен товар, която значително улеснява движението назад с ремарке или каравана.