Преди година дебютира третото поколение на германския луксозен всъдеход Volkswagen Touareg. Флагманският SUV в гамата на марката стартира с 3,0-литров 6-цилиндров турбодизелов двигател с мощност 286 к.с., който напълно удовлетвори очакванията на повечето потребители, желаещи да шофират модела. За тези, които искат още повече динамика от своя всъдеход, Volkswagen зареди новия Touareg с нов 4,0-литров 8-цилиндров турбодизелов мотор с максимална мощност от 421 к.с. и максимална тяга от 900 Нм.

Новият агрегат 4.0 V8 TDI превръща Touareg в най-мощният дизелов SUV от германски производител. Максималната мощност от 421 к.с. се достига в интервала от 3500 до 5000 об/мин, а максималният въртящ момент от 900 Нм е наличен в широкия диапазон от 1000 до 3250 об/мин и достига нивото на подчертано спортни автомобили. Тази огромна мощност осигурява отлични динамични характеристики. Новият Touareg V8 TDI демонстрира своята динамична природа когато

ускорява от място до 100 км/ч за феноменалните 4,9 секунди.

Максималната скорост е ограничена до 250 км/ч. В същото време новият двигател V8 покрива най-новите условия на стандарта за емисии Euro-6d-TEMP. С новия дизелов мотор Volkswagen Touareg е истинска хала на пътя, независимо дали се движи с висока скорост по магистралата или се катери към планински връх по пътища със завои. Флагманът на марката ще се появи на определени пазари в края на май 2019 г.

Както подхожда на един истински флагман, новият Volkswagen Touareg 4.0 V8 TDI има богато стандартно оборудване. Сред най-ексклузивните екстри са двата стандартни дизайнерски интериорни пакети. Пакетът Elegance предлага модерен интериор, при който металът доминира в съчетание с избрани цветни тонове, а Atmosphere е с топъл, гостоприемен салон с дърво и естествени тонове. И в двата случая тапицериите на вратите и седалките са с кожа тип Vienna като стандартно оборудване. Опционално

Volkswagen Touareg V8 TDI може да бъде поръчан като спортна версия R-Line.

Стандартното оборудване е разширено с въздушно окачване, заден капак с електрическо отваряне и затваряне, комфортни седалки и аларма, педали от стомана и пакет Light & Sight, включващ автоматични външни огледала с функция против заслепяване и автоматичен контрол на предните светлини. Новият Touareg V8 TDI е оборудван стандартно с 19-цолови алуминиеви колела вместо 18-цоловите.

Новото поколение на Volkswagen Touareg е оборудвано с опционалния иновационен кокпит, при който 12-инчовият дисплей на дигиталните инструменти и 15-инчовият TFT сензорен екран на мултимедийната система Discover Premium се сливат в обща дигитална операционна, информационна и комуникационна система и технология за забавление с интуитивен контрол и възможност за пълна индивидуализация.

Новият Volkswagen Touareg V8 TDI е оборудван с широка гама от системи за асистенция, пътна динамика и системи за комфорт. Сред тях са технологии като откривана на хора и животни в тъмнината с помощта на термо камера, асистент за задръствания и ремонти на пътя, частично автоматизирано кормилно управление и предупреждение за напускане на лентата при скорост от до 60 км/ч, ускоряване и спиране, активно завиване на четирите колела, правещо Touareg лесен са управление в града, система за стабилизация на наклоняването, светодиодни матрични предни светлини, дисплей проектиращ изображенията на предния екран и много други.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на компактния SUV идва у нас с модерни технологии и двигатели

Новият Range Rover Evoque е еволюция на оригинала

Второто поколение на компактния SUV идва у нас с модерни технологии и двигатели

Още с появата си на пазара през 2011 година, Range Rover Evoque се превърна в първият луксозен компактен SUV. За това време моделът спечели над 220 международни награди и реализира над 800 000 продажби на автомобили в световен мащаб. В края на миналата година Land Rover представи новия Range Rover Evoque, който е усъвършенствана еволюция на оригинала. Той отговаря на потребностите на съвременните клиенти, благодарение на съчетанието между славното наследство на легендарната британска марка и свръхмодерните технологии, използвани в колата.

Новият френски турбодвигател „мирише” нафтата и харчи 3,2 литра на 100 километра

Peugeot 301 получи най-икономичния дизелов мотор

Новият френски турбодвигател „мирише” нафтата и харчи 3,2 литра на 100 километра

Французите от Peugeot винаги са правили модерни и иновативни автомобили, но в същото време са поддържали в гамата си и един бюджетен модел. От няколко години това е Peugeot 301. Успехът на седана се дължи на стилния външен вид, просторния салон и огромния багажник, надеждните двигатели, както и на специално подсилено окачване. Отскоро Peugeot 301 е оборудвано с новия турбодизелов двигател 1.5 BlueHDi с мощност 102 к.с., комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия.

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel Grandland X стана хибрид и тръгна на ток

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel представи изцяло новата хибридна версия на Grandland X, наречена Hybrid4. Моделът с plug-in хибридно задвижване PHEV и двойно предаване на Grandville X поема ролята на флагман във високопроходимата гама на Opel, включваща Crossland X и Mokka X. Новият модел може да се поръча по желание с черен преден капак и съчетава силата на 1,6-литров бензинов турбодвигател с два електромотора, достигайки системна мощност до 300 к.с. Предварителните данни за разхода на гориво сочат средно 2,2 л/100 км и емисии на CO2 от 49 г/км.