Volkswagen ID.3 стана бестселър още през първата си година
5

Volkswagen ID.3 стана бестселър още през първата си година

Изцяло електрическият модел спечели около 70 000 нови клиенти за марката

Изцяло електрическият модел Volkswagen ID.3 се превърна в абсолютен пазарен хит. Той се харесва на клиентите и успя да се изкачи стремително нагоре още след първата година на продажби на европейския пазар. Новият Volkswagen ID.3 е най-продаваният електромобил в Европа през месец август 2021 година и успя да заеме челните позиции на пазарите в много европейски страни. От момента на пазарната премиера на ID.3 са регистрирани над 144 000 поръчки в Европа.

Според проучване на компанията, около 50% от новите собственици на колата досега не са притежавали автомобил от марката Volkswagen. Новите клиенти, които ID.3 успя да донесе на Volkswagen, са около 70 000 и са далеч над средното за нов модел. За сравнение средното съотношение между нови и съществуващи клиенти при други нови модели на Volkswagen е около 36%.

Засиленото търсене на Volkswagen ID.3 и другите модели от гамата ID. през първото полугодие на 2021 година за много кратко време превърнаха марката Volkswagen в лидер на пазара на захранвани изцяло с акумулаторни батерии електромобили в Европа. През месец август новият модел беше най-популярният електромобил на много от европейските пазари, сред които Германия, Обединеното кралство, Ирландия, Австрия и Швейцария.

През месец август ID.3 също се нареди на първо място в Западна Европа. За да задоволят засиленото търсене, всеки ден около 1200 екземпляра от най-продавания електрически автомобил напускат производствените линии в Цвикау и Дрезден, като и двете поточни линии на завода на Volkswagen в Цвикау работят в режим на три смени. Паралелно с това вече започна и производството за местния пазар в завода в Китай, като пазарната премиера на новия Volkswagen ID.3 на китайския пазар ще се състои през есента на тази година.

Наскоро Volkswagen проведе проучване сред клиентите на новия ID.3 в Германия, засягащо мотивацията за избор на модела и потребителското поведение. Според резултатите от него, основните критерии за закупуване или отдаване под наем на ID.3 са екологичните показатели и иновативните технологии. Сред другите важни критерии за направения избор от клиентите е личното отношение при обслужването след продажбата, предоставено от дилърската и сервизната мрежа на Volkswagen.

За почти 80% от новите собственици на ID.3 в Германия, моделът е най-често използваното превозно средство в домакинството. Този показател за пореден път потвърждава, че автомобилът е много подходящ за ежедневна употреба.

За повечето потребители процесът на зареждане на автомобила в домашни условия вече е напълно неутрален по отношение на въглеродните емисии. Около 70% от тях използват само зелена електроенергия - или от собствената си фотоволтаична система, или от избрания от тях електроенергиен доставчик, където все по-често потребителите залагат на новия Volkswagen Naturstrom Connect.

Като се има предвид фактът, че процесът на производство на новия електромобил ID.3 в Цвикау и Дрезден също е изцяло въглеродно неутрален, Volkswagen прави много голяма крачка в посока на постигането на заложената цел за неутрална мобилност по отношение на въглеродните емисии.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.