0

И зцяло електрическият модел Volkswagen ID.3 се превърна в абсолютен пазарен хит. Той се харесва на клиентите и успя да се изкачи стремително нагоре още след първата година на продажби на европейския пазар. Новият Volkswagen ID.3 е най-продаваният електромобил в Европа през месец август 2021 година и успя да заеме челните позиции на пазарите в много европейски страни. От момента на пазарната премиера на ID.3 са регистрирани над 144 000 поръчки в Европа.

Изцяло електрическият модел Volkswagen ID.3 се превърна в абсолютен пазарен хит. Той се харесва на клиентите и успя да се изкачи стремително нагоре още след първата година на продажби на европейския пазар. Новият Volkswagen ID.3 е най-продаваният електромобил в Европа през месец август 2021 година и успя да заеме челните позиции на пазарите в много европейски страни. От момента на пазарната премиера на ID.3 са регистрирани над 144 000 поръчки в Европа.

Според проучване на компанията, около 50% от новите собственици на колата досега не са притежавали автомобил от марката Volkswagen. Новите клиенти, които ID.3 успя да донесе на Volkswagen, са около 70 000 и са далеч над средното за нов модел. За сравнение средното съотношение между нови и съществуващи клиенти при други нови модели на Volkswagen е около 36%.

Засиленото търсене на Volkswagen ID.3 и другите модели от гамата ID. през първото полугодие на 2021 година за много кратко време превърнаха марката Volkswagen в лидер на пазара на захранвани изцяло с акумулаторни батерии електромобили в Европа. През месец август новият модел беше най-популярният електромобил на много от европейските пазари, сред които Германия, Обединеното кралство, Ирландия, Австрия и Швейцария.

През месец август ID.3 също се нареди на първо място в Западна Европа. За да задоволят засиленото търсене, всеки ден около 1200 екземпляра от най-продавания електрически автомобил напускат производствените линии в Цвикау и Дрезден, като и двете поточни линии на завода на Volkswagen в Цвикау работят в режим на три смени. Паралелно с това вече започна и производството за местния пазар в завода в Китай, като пазарната премиера на новия Volkswagen ID.3 на китайския пазар ще се състои през есента на тази година.

Наскоро Volkswagen проведе проучване сред клиентите на новия ID.3 в Германия, засягащо мотивацията за избор на модела и потребителското поведение. Според резултатите от него, основните критерии за закупуване или отдаване под наем на ID.3 са екологичните показатели и иновативните технологии. Сред другите важни критерии за направения избор от клиентите е личното отношение при обслужването след продажбата, предоставено от дилърската и сервизната мрежа на Volkswagen.

За почти 80% от новите собственици на ID.3 в Германия, моделът е най-често използваното превозно средство в домакинството. Този показател за пореден път потвърждава, че автомобилът е много подходящ за ежедневна употреба.

За повечето потребители процесът на зареждане на автомобила в домашни условия вече е напълно неутрален по отношение на въглеродните емисии. Около 70% от тях използват само зелена електроенергия - или от собствената си фотоволтаична система, или от избрания от тях електроенергиен доставчик, където все по-често потребителите залагат на новия Volkswagen Naturstrom Connect.

Като се има предвид фактът, че процесът на производство на новия електромобил ID.3 в Цвикау и Дрезден също е изцяло въглеродно неутрален, Volkswagen прави много голяма крачка в посока на постигането на заложената цел за неутрална мобилност по отношение на въглеродните емисии.