Високият клас хотели най-добра реклама за столицата ни

Високият клас хотели най-добра реклама за столицата ни

Над 9 млн. са чужди туристи дошли у нас през изминалата година

„През 2018 година приходите от туризъм са 8,4 млрд. лева, което е с 6% повече, в сравнение с предходната година. За последните три години - от 2015 насам, 34% е ръстът на приходите от международен туризъм в страната”. Това заяви министърът на туризма Николина Ангелкова по време на шестата годишна среща на Националния борд по туризъм (НБТ).

Една от ключовите предпоставки за привличане на платежоспособни туристи и налагането на София като привлекателна дестинация е наличието на световно известни хотелски брандове, коментираха експертите по време на форума. За пример бе дадена работата на Галакси Инвестмънт Груп с InterContinental Sofia и Hilton Sofia. Компанията има богато портфолио от недвижими имоти и сериозна експертиза по привличането на международни инвеститори.

Пред участниците на форума Ангелкова отчете, че над 9 млн. са чуждестранните туристи, които са дошли у нас през изминалата година. Тя подчерта, че изключително важно за имиджа на страната е присъствието на световни вериги. „На всяко голямо културно, политическо или икономическо събитие, първото нещо, което потенциалните посетители правят е да проверят кои хотелски брандове присъстват в дестинацията“, посочи още Ангелкова.

Според управителя на Галакси Инвестмънт Груп Константин Бояджиев високият клас хотелски вериги влияят положително на туризма по две основни направления – първо привличат лоялните си клиенти към дестинацията и показват и популяризират града.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.