Виртуалните портфейли с криптовалути са един от най-сигурните залози за оказионите. Те предпочитат обезпечението във виртуални пари, тъй като те не могат да се фалшифицират.

В момента само една заложна къща твърди, че приема такива залози. „Монитор“ се свърза с представител на фирмата и той обясни, че често при тях идват хора, които

взимат пари срещу виртуалната си валута

„Даваме около 30 процента от стойността на виртуалните пари. Изискваме единствено лична карта, като при останалите залози и не подписваме договор за повече от 10 дни, тъй като пазарът на криптовалутите е динамичен. За да си вземе обаче парите човекът, е необходимо да изповядаме сделка и да ни прехвърли с договор криптовалутата си. Когато си изплати лихвата и главницата, тогава му я прехвърляме обратно. Всичко си е описано в договора. Така и двете страни са сигурни, че няма да има измама“, обясни пред „Монитор“ представител от фирмата. По думите му все по-често хората идвали, за да залагат виртуалната си печалба. Причината била, че понякога им е по-евтино да вземат пари от заложната къща

вместо да изтеглят по банков път

стойността в реални пари заради таксите и комисионите, които фирмите взимат. Те са около 3%, но често има и други такси при банковите преводи.
„Предпочитаме този вид залози, тъй като и парите могат да се фалшифицират и златото. Техниката пък може да е дефектна. Това е новата мода при залозите – виртуалните портфейли. Все по-често при нас идват хора, за да се кредитират за кратък период от време“, обясниха от заложната къща.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

„Телеграф медиа“ с награда за печатна реклама за 2019 г.

На изискана церемония в „Метрополитън хотел“ София, туристическа агенция „Премио Травел“ България раздаде годишните награди на своите партньори, клиенти и медии. В раздел „Принт реклама“ в.“Телеграф“ в.“Монитор“ и в.“Меридиан мач“, в сериозна конкуренция спечелиха безапелационно първото място.