Виктория Бекъм загуби 11 млн. евро за година

Виктория Бекъм загуби 11 млн. евро за година

Модният бранд на Виктория Бекъм е загубил над 11 милиона евро в рамките на година. Съпругата на Дейвид Бекъм основа компанията си преди девет години.

Въпреки че отчете увеличение в продажбите си – от 40 млн евро за 2016 г. до 47 млн евро за следващата година. Въпреки това са нараснали и загубите с 2 милиона. Това, въпреки щедрото дарение от 8.5 млн паунда, което футболистът направи на изгората си през 2016-а. Това Виктория обяснява със значими инвестиции за бъдещи проекти и сформирането на нов ръководен екип.

Междувременно бившият кадър на Spice Girls обеща, че скоро ще направи и собствен YouTube канал. Тя ще радва последователите си с клипове, в които ще показва различни видове грим, ще дава съвети за макиажа и разбира се – за цялостния стил. Кога ще се появи първото видео все още не е ясно. Причината за стартирането на YouTube канал е желанието на Бекъм да разшири модния си бранд.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.