Популярният моден бранд Victoria's Secret нае първия си трансджендър модел. Това е бразилката Валентина Сампайо, която сама се похвали в социалните мрежи, че е част от новата фотосесия на VS Pink, част от компанията.

Красавицата, която ще остане завинаги в модната история и като първия трансджендър модел, красил корицата на Vogue, получи подкрепа от сънародничката си Лаис Рибейро, чийто статут я позиционира сред ангелите на Victoria's Secret.

Новината за участието на Сампайо във въпросната фотосесия идва броени дни, след като се разшумя, че ниският рейтинг слага край на ежегодното шоу на компанията във вида, в който го познаваме. „От 2019 г. натам ще се фокусираме върху създаването на динамично съдържание и друг тип събитие, което ще достига до нашите потребители на платформи по начин, по който ще надскочим границите на глобалната дигитална епоха“, казват от Victoria's Secret, с което дават знак, че ревюто им вероятно няма да бъде повече излъчвано по телевизията и ще търси новия си дом онлайн.

Назначаването на Валентина Сампайо служи и за поправяне на имиджа, предвид недоволството, което предизвика изказване на маркетинговия директор на компанията от преди по-малко от година. В него той обяснява, че по-пълните и трансджендър моделите не съответстват „фантазията“, която Victoria's Secret се опитва да пресъздаде със своето шоу.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

За седмица шоуто със симфоничния оркестър на Сан Франциско заработи 5,5 милиона долара

Metallica с кино рекорд

За седмица шоуто със симфоничния оркестър на Сан Франциско заработи 5,5 милиона долара

Седмица след като излезе ексклузивно само за една или две вечели на голям екран, вторият концерт на Metallica и симфоничния оркестър на Сан Франциско – S&M 2 се бетонира като най-голямото в историята рок събитие, излизало по кината със спечелени 5,5 милиона долара.