Компанията „Уолмарт“, която се опитва да се превърне в достойна конкуренция на „Амазон“ в доставките по домовете, обяви, че нейните служители не само ще доставят покупките до домовете на клиентите, но и ще ги подреждат в хладилника, предаде Франс прес.

Новата услуга, предлагана от „Уолмарт“, ще се нарича "У дома". Началото й ще бъде поставено тази година в няколко американски градове, предава БТА.

Така „Уолмарт“ ще се конкурира с услугата на „Амазон“, наречена "Ключът на Амазон". При тази услуга благодарение на код, който всеки път се променя, служител на „Амазон“ може да влезе в къщата на клиента в негово отсъствие и да остави пакетите, които носи, вместо да чака пред вратата.

Сега клиентите на „Уолмарт“, които ще искат да се възползват от подобна услуга, ще трябва да инсталират електронна система за отваряне на вратата, за да могат доставчиците да влязат и да доставят носеното до кухнята, хладилника, до гаража или до което и да е място в къщата. Служителите, които ще изпълняват тази услуга, ще бъдат оборудвани с камери, които ще заснемат действията им. Кадрите ще могат да се гледат от клиентите на живо или по-късно.

Снимка pixabay.com

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

А1 предлага практичните смартфони Huawei Y7 и Y5

А1 предлага два от най-новите смартфони на Huawei – Y7 и Y5 (2019). Клиентите на компанията ще имат възможност да закупят Huawei Y7 2019 за 5,50 лева на месец или 69,99 лева в брой с абонаментен план A1 ONE Unlimited 5XL. При същите условия цената на Huawei Y5 2019 е 1,99 лева на месец или 39,99 лева в брой.

А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series със серия от два телевизионни клипа.