Компанията „Уолмарт“, която се опитва да се превърне в достойна конкуренция на „Амазон“ в доставките по домовете, обяви, че нейните служители не само ще доставят покупките до домовете на клиентите, но и ще ги подреждат в хладилника, предаде Франс прес.

Новата услуга, предлагана от „Уолмарт“, ще се нарича "У дома". Началото й ще бъде поставено тази година в няколко американски градове, предава БТА.

Така „Уолмарт“ ще се конкурира с услугата на „Амазон“, наречена "Ключът на Амазон". При тази услуга благодарение на код, който всеки път се променя, служител на „Амазон“ може да влезе в къщата на клиента в негово отсъствие и да остави пакетите, които носи, вместо да чака пред вратата.

Сега клиентите на „Уолмарт“, които ще искат да се възползват от подобна услуга, ще трябва да инсталират електронна система за отваряне на вратата, за да могат доставчиците да влязат и да доставят носеното до кухнята, хладилника, до гаража или до което и да е място в къщата. Служителите, които ще изпълняват тази услуга, ще бъдат оборудвани с камери, които ще заснемат действията им. Кадрите ще могат да се гледат от клиентите на живо или по-късно.

Снимка pixabay.com

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

След фалита на „Захар-Био" в Русе продават имоти

Над 100 семейства могат да останат на улицата след фалита на завод „Захар-Био" в Русе. В момента е започнала процедура по обявяването в несъстоятелност на предприятието, чийто дълг надхвърля 14 млн. лева. За да покрият задълженията, кредиторите са принудени да продадат материалните активи, включително и ведомствените жилища, което притеснява хората, които от години живеят в тях.

VIVACOM запазва лидерската си позиция на българския телеком пазар

За шеста поредна година VIVACOM запазва лидерско място на българския телеком пазар с общи приходи от 948 милиона лева в края на 2018 г., което е 6.6% повече спрямо 2017 г. Телекомът отбелязва и устойчив ръст от 12.8% в коригираната EBITDA до общо 359,8 милиона лева, докато разходите за инвестиции нарастват с 3.6% до 187.5 млн. лв.

Lidl откри два магазина в столицата в един ден

Лидл България откри два нови магазина в София в рамките на един ден, с които обектите вече наброяват 97 в цялата страна. Вторият двуетажен Lidl в София посреща своите посетители на мястото на бившия пазар на Сточна гара (бул. „Васил Левски“ №152), а живущите в близост до „канала“ имат една централна и удобна локация за любимите си Lidl продукти в новия магазин на бул. „Евлоги и Христо Георгиеви“ №169, непосредствено преди ул. „Оборище“.