Unlimited плановете преобразяват мобилното устройство според нуждите на клиента
2

Кристина Табакова, директор „Продукти и услуги“ във Vivacom:

Unlimited плановете преобразяват мобилното устройство според нуждите на клиента

Г-жо Табакова, при старта на плановете Unlimited те бяха представени като революционни и истински неограничени. Бихте ли посочили какво прави този продукт такъв?

Новите Unlimited планове са израз на логичната революция в начините и възможностите за използване на мобилните устройства. Зад тях стои нова философия в предлагането на мобилни услуги  - осигуряването на пълна свобода на клиентите да използват интернет когато и колкото поискат.Unlimited плановете на Vivacom предлагат неограничени високоскоростни национални мегабайти, неограничени национални минути, SMS–и и MMS-и. С други думи - дават възможност на клиентите да правят всичко онлайн, без да следят потреблението си. Ключовата разлика с досегашните планове е, че клиентите могат да използват високоскоростен интернет, без да се притесняват колко мегабайта е потреблението им. До появата на плановете на Vivacom потреблението на мобилен интернет беше неограничено, но след изчерпване на включените мегабайти на максимална скорост според тарифния план, скоростта падаше. Ето това е основното предимство, което ние предлагаме на клиентите - вече не е необходимо да следят потреблението си, да изключват мобилните си данни или да търсят wi-fi мрежи, защото интернетът е неограничен, независимо какво вършат. Това дава възможност на  потребителите да използват мобилния интернет по изцяло нов начин в доказано най-бързата мобилна мрежа в Европа според Ookla*.

Какво наложи пускането на плановете на пазара и към какви потребители са насочени?

Създадохме новите планове в отговор на растящите нужди на хората от високоскоростна свързаност във всеки момент, необходимост, която се открои особено ясно през изминалата година. 2020 г. коренно промени начина, по който хората използват интернет. Бързата и качествена връзка стана първостепенна необходимост за работа, обучение, за общуване, за забавление.  Наблюдаваме устойчива тенденция за все по-голям ръст на мобилното интернет потребление. Тези обстоятелства ни подтикнаха да създадем новите неограничени планове – те предоставят на клиентите пълна свобода да сърфират колкото и когато пожелаят. От една страна плановете обслужват нуждите на крайните потребители. Видеоконферентните разговори, които са новият начин за провеждане на офис срещи, свалянето на големи файлове и преносът на голям обем данни вече са възможни не само у дома.  На практика Unlimited плановете  преобразяват напълно  мобилното устройство според нуждите на клиента. То може да бъде едновременно компактен, подвижен офис и средство за забавление – клиентите получават достъп до стрийминг услуги с високо качество, могат да гледате видео и филми с висока резолюция, а геймърите – да се наслаждават на игри с безкомпромисна графика и качество.

От друга страна неограничената мобилна връзка е ключова в необратимия процес на дигитализация на много бизнеси, който започна през миналата година. Скоростната неограничена мобилна връзка дава допълнителна стойност на бизнеса. Вярваме, че в основата на успеха на нашите бизнес клиенти са неограничените възможности за комуникация и свързаност и затова се стремим да им ги осигурим.

Месец след като вече предлагате новите планове – какви са отзивите на клиентите и има ли интерес към тях?

Наблюдаваме изключителен интерес от страна на клиентите.    Само за първия месец след като стартирахме предлагането им, те се превърнаха в предпочитаната услуга и значителна част от всички нови договори за мобилна услуга са за новите Unlimited планове.

Това е ясен сигнал за нас, че посоката е правилна, а потребителите оценяват неограничените възможности на новата услуга.

Плановете са в две разновидности – Unlimited 50 и 150? Какво включват те?

Клиентите ни могат да избират между Unlimited 50 и Unlimited 150 – с неограничени мегабайти със скорост съответно до 50 Mbps и до 150 Mbps. И двата плана предлагат

неограничени национални минути за разговори, SMS-и и MMS-и. Разликата, освен в максималната скорост, е във включените безплатни МВ в роуминг в ЕС.

Освен стандартните минути, мегабайти и съобщения, обявихте, че новите планове включват допълнителни услуги. Какви са те?

За още по-голямо удобство с плановете Unlimited  нашите клиенти получат бърз и сигурен начин за онлайн разплащания чрез дигиталния портфейл Pay by Vivacom и разполагат със 128 GB pCloud за облачно съхранение на данни. Осигуряваме и достъп до музикалната стрийминг платформа TIDAL, която включва повече от 70 милиони песни във всички музикални стилове и 250 000 музикални видеоклипа.

Като споменахте платформата TIDAL, тя вече се предлага и от другите оператори, част от United Group. Как се стигна до това партньорство?

Vivacom започна партньорство с глобалната музикална стрийминг платформа TIDAL преди почти две години като логична част от стратегията си да предоставя изключително изживяване на клиентите и достъп до най-атрактивното местно и международно съдържание, налично на пазара. За този период платформата набра популярност на българския пазар, а сега и потребители от цяла Югоизточна Европа ще имат достъп до нея. United Group, който е водещ доставчик на телекомуникационни и медийни услуги в региона стартира своето партньорство с TIDAL, защото вижда високото качество и потенциала на музикалната платформа.

Vivacom вече има и обновено лого. Какво наложи освежаването на визуалната идентичност на
бранда?

Модернизирането на визуалната ни идентичност бележи присъединяването ни към семейството на United Group и отразява новите хоризонти за развитие, които се откриват пред Vivacom. Обновената ни визия е част от цялостната ни стратегия да предлагаме иновативни услуги и отлично клиентско изживяване.



*Анализ на Ookla® по данни от Speedtest Intelligence® за 01.07.-31.12.20г. Повече на vivacom.bg.

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.