United Group се ангажира да приеме научно базирана цел за намаляване на емисиите

United Group се ангажира да приеме научно базирана цел за намаляване на емисиите

Днес United Group, водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа, обяви, че се ангажира с определяне на цел за намаляване на емисиите, основана на инициативата Science Based Targets (SBTi) – проект, който има за цел насърчаване на корпоративните действия в областта на климата за нисковъглеродна икономика.

С писмо за поемане на ангажимент, базираната в Нидерландия United Group се присъединява към глобалната листа на повече от 1000 други водещи компании, които потвърдиха намерението си да работят със Science Based Targets, за намаляване на емисиите в съответствие с климатологията. 

„Участието в инициативата Science Based Targets демонстрира непрестанната отдаденост на United Group към това да е отговорна компания. Това е естествена стъпка в нашия път да играем по-активна роля в създаването на по-устойчив свят,“ каза главният изпълнителен директор на United Group Виктория Боклаг.

„Присъединяването към инициативата е възможност да дадем пример на всички заинтересовани страни и да правим това, в което сме най-добри – иновации, сътрудничество и стимулиране на ефективност, за да осъществим промени навсякъде, където United Group оперира,“ добави Боклаг.

United Group разполага с 24 месеца, за да разработи цел, да я представи за валидиране на SBTi и да публикува  одобрената цел.

 SBTi е глобална инициатива, която подкрепя компании в установяването на цели за намаляване на емисиите на парникови газове на базата на най-новите климатични изследвания и целите на Парижкото споразумение. Научно-базираните цели показват на компаниите колко много и колко бързо е необходимо да намалят емисиите си на парникови газове, за да предодвратят най-лошите последици от изменението на климата.

Инициативата е световно сътрудничество между CDP, Институтът за световни ресурси, Световният фонд за природата и Глобалният договор на ООН.

Работеща в сферите на телекомуникациите и медиите, United Group обединява водещите оператори и най-добрите производители на съдържание в Югоизточна Европа. Компанията оперира в осем страни в региона и извършва дейности в Нидерландия, Швейцария и Люксембург.

United Group има приблизително 11 милиона потребители и осигурява заетост на повече от 12 500 души.

В България United Group притежава телекомуникационният оператор Vivacom и най–голямата мултиплатформена медийна компания в страната - „Нова Броудкастинг Груп“.

Нова Броудкастинг Груп следва добрите бизнес практики по пътя на устойчивото развитие и намаляването на въздействието върху околната среда. С внимание към света, в който всички живеем, компанията се стреми към подобряване на енергийната ефективност в дейността си. Чрез всички свои платформи полага усилия да повиши информираността на българската аудитория по теми в областта на климатичните промени и устойчивите решения.

Vivacom има дългогодишна стратегия за устойчиво развитие и опит в поставянето и изпълнението на цели, свързани с отпечатъка от дейността на компанията върху околната среда, икономическото и социалното развитие на обществото. От 2014 г. компанията започва да издава публичен Годишен доклад за устойчиво развитие, който представя пред заинтересованите страни постиженията и предизвикателствата за съответната година. В него се поставят конкретни цели, свързани с оползотворяването на технологични, финасови, човешки и социални ресурси. Във всеки следващ доклад публично се отчита напредъка по поставените качествени и количествени измерители. От 2016 г. докладът се надгражда до Интегриран годишен доклад, обхващащ още по-голям набор от финансови и нефинансови показатели, по които компаният отчита дейността си. А докладът за 2019 г. включва вече и целите от Глобалния договор за ООН и как дейността на Vivacom се съпоставя с тях.

За United Group:

Със седалище в Нидерландия, United Group е водещият телекомуникационен и медиен оператор в Югоизточна Европа. Оперираща в осем държави, компанията има близо 11 млн. потребители и повече от 12 500 служители. United Group има най-широкото покритие на мрежа в региона и предлага на потребителите най-привлекателната селекция от телевизионно съдържание от цял свят. Значителните инвестиции в дигитална инфраструктура, съдържание и технологии гарантират качеството на предлаганите продукти и услуги. От март 2019г. мажоритарен собственик на United Group е BC Patners, една от най-големите глобалниинвестиционни компании.

 

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.