Френски учени от университета Париж-Сюд доказаха невъзможността за съществуването на каквито и да било бактерии във вулканичната долина Далол в Етиопия, съобщава сп. "Нейчър,иколоджи енд иволюшън".

Специалистите отбелязват, че наличието на вода на повърхността на планетата по принцип се използва за определянето на възможността за нейната обитаемост. Но по време на изследванията станало видно, че дори и на Земята съществуват места, тотално лишени от форми на живот, независимо от наличието на вода. По думите на учените причина за съществуването на безжизнения район в долината Далол е прекалено горещият солен разтвор с преобладаващ магнезий, достигащ температура от 109 градуса по Целзий. Подобен състав на водата кара клетките да се рушат. Френските учени все пак открили живи същества недалеч от долината Далол. Те се оказали едноклетъчни археи.

Вулканичната местност със солни образувания и киселинни източници в Далол фигурира сред най-горещите места на Земята. Тя има най-високата средна температура на въздуха сред всички населени места на планетата.

По темата: Далол

Петте най-големи проблема в любовта на зодиите

Вижте какви са най-честите проблеми на зодиите в любовта!

Всеки от нас е стигал до момента, когато си мисли, че най‐накрая е открил човек, с когото наистина иска да бъде. Отдъхваме, че трудната част е приключила, но истината е, че в този момент започват истинските трудности. Всички ние имаме различни представи какви искаме да бъдат връзките ни, които често са повлияни от предишните ни любовни отношения.

Как остаряват различните зодии

Човек и добре да живее рано или късно остарява. Това води до затруднения в комуникацията, отклонения на личността или помъдрява. Вижте как зодиите преживяват сребърните жички в косите ...

Арестуваха основателя на Сирк дю солей заради плантация с марихуана

Милиардерът и основател на световната акробатична трупа Сирк дю Солей Гай Лалиберте е задържан по обвинение за отглеждане на канабис на неговия частен остров в Южния Тихи океан, съобщиха властите, цитирани от АФП и RFI.