Корпорацията VF проучва възможностите за продажба на марките джинси Lee и Wrangler, като причината е спадът в продажбите пише The Wall Street Journal.

Според данни на собствениците на марката от няколко години жените по света предпочитат да купуват спортни дрехи от по-престижните марки J Brand и Frame. Затова и корпорацията, чиято пазарна стойност се оценява 38 млрд, долара залага на тези стоки, а също и на спортните обувки и якета.

Според изданието през миналата година в САЩ са били продадени джинси от всички марки за 16,2 млрд. долара, срещу 18,8 млрд. през в 2013 г. Спад продажбите отчитат почти всички производители на такива стоки с изключение на Levi Strauss.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Пазарът на Стария континент двойно по-голям от този в САЩ

Tesla вече ще продава моделите си и в Европа

Пазарът на Стария континент двойно по-голям от този в САЩ

Компанията на Илън Мъск получи одобрение да продава Model 3 на европейска територия, предават от нидерландската Държавна служба по пътен контрол, цитирана от Bloomberg.

Тайланд удължи пътуването без визи на територията си

Тайландските власти удължиха срока, в който чужденци могат да посетят страната, без да плащат задължителната туристическа такса от 2 000 тайландски бахта (55 евро), съобщават от сайта traveldailynews.asia. Тази година безпроблемното влизане ще продължи до 30 април.

С тайни клиенти ЧЕЗ ще оценява качеството на обслужване

За поредна година „ЧЕЗ Електро България“ АД ще възложи на независима организация да проведе проучвания от типа „таен клиент“, за да провери спазват ли се стандартите на дружеството за обслужване на клиенти.