Японската марка Toyota представи новата си лимитирана серия Neon Lime powered by JBL на кросоувъра C-HR. Премиерата се състоя на сцена във френските Алпи като част от снежното парти на JBL, на което присъстваха най-известните DJ в света и огромен брой гости. Специалната серия на Toyota C-HR Neon Lime подчертава връзката между колата и музиката и е произведена само в 2000 бройки. Продажбите на лимитираната серия на кросоувъра в Европа започнаха, като за нашия пазар са налични цели 50 броя.

Освен с превъзходна аудиосистема JBL, лимитираната серия на Toyota C-HR Neon Lime идва на пазара и с пакет 360 градуса JBL Music Experience, включващ комплект от високоговорители и слушалки JBL и 6-месечен абонамент в Deezer за напълно завладяващо музикално изживяване.

Острите ръбове и широка мускулеста стойка на Toyota C-HR са подчертани от ексклузивния външен цвят металик Neon Lime, който контрастира с черен покрив. Дизайнът на кросоувъра се отличава с 18-инчови матови алуминиеви колела, фини LED предни фарове и светодиодни задни светлини във формата на бумеранг. Интериорът впечатлява с изтънчена изработка, салонът е оформен със спортни седалки в черна кожа и алкантара, разработени специално за тази версия.

Лимитираната серия от Toyota C-HR Neon Lime е налична с подобрена самозарядна хибридна система. С нея колата може да се движи в режим на нулеви емисии в над половината от времето. Това гарантира, че пътниците могат да се потопят напълно в неповторимото музикално изживяване, създадено от вградената аудиосистема JBL.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Интерпретацията на българското дизайнерско ателие е достойна за музей на изкуството

Vilner направи най-ексклузивния Trabant у нас

Интерпретацията на българското дизайнерско ателие е достойна за музей на изкуството

„Всеки, роден преди 1990 година разпознава мигновено формите на Trabant”, казва Атанас Вилнер, основател и собственик на дизайнерското ателие Vilner Garage. „Това е автомобил, който е много повече от достъпна форма на транспорт. Той е символ на една ера на разделение, белязала съдбите на няколко поколения”, допълва Атанас Вилнер.

Новото BMW Серия 3 пленява със спортен дух, пъргавина и модерно оборудване

Седмо поколение на най-желания баварски седан

Новото BMW Серия 3 пленява със спортен дух, пъргавина и модерно оборудване

Вече над 40 години BMW 3-та серия е един от най-важните модели за компанията и най-желаният от почитателите на марката в целия свят. С продадени над 15 милиона екземпляра по свята в досегашните шест поколения на BMW Серия 3, моделът се е превърнал в символ на радостта от шофирането в луксозния D-сегмент. Със своя динамичен дизайн, пъргава управляемост, образцовата ефективност и иновативното оборудване, Серия 3 е олицетворение на типичните качества за автомобилите BMW, което го превръща в най-пълна степен в ядрото и сърцето на баварската марка.

Градският кросоувър дебютира у нас с три нива на оборудване и два турбодвигателя

Volkswagen T-Cross е най-малкият от братята T-Roc, Tiguan и Touareg

Градският кросоувър дебютира у нас с три нива на оборудване и два турбодвигателя

В столицата се състоя родната премиера на първия малък кросоувър на Volkswagen, наречен T-Cross. Новият градски SUV продължава атаката при високопроходимите автомобили и се нарежда достойно в гамата на марката до по-големите си братя T-Roc, Tiguan и Touareg. Новият Volkswagen T-Cross е изцяло нов модел и се очаква да завладее сърцата на потребителите със своята перфектна комбинация от стил, практичност, гъвкавост, свързаност и икономичност.