ТОП ФОРМА: Диета с диня топи килцата за плажа

ТОП ФОРМА: Диета с диня топи килцата за плажа

Динята е идеален вариант за освежаване в летмите горещини. Тя има висок процент вода и малко калории (20 на 100 грама).

Ако искате да отслабнете само за няколко дни, има рецепта: да се движите всеки ден, т.е. да имате някаква физическа активност + диета с диня.

Поради витамините А, С и В6, богати на калий, динената диета няма да намали дневния прием на витамини и минерали, а също така ще предотврати задържането на излишната вода в организма, пише struma.bg.

Ето диетата:

Закуската е една и съща – всяка сутрин. Трябва да пиете 12 чаши вода, чай или прясно изцеден плодов сок всеки ден.

ЗАКУСКА: 1 парче диня, 50 грама препечен хляб, 1 чаша студен чай

1 ДЕН

Обяд: 100 грама варено телешко месо, 100 грама варен ориз с доматен сос, едно парче диня

Вечеря: 50 грама сирене, 1 парче препечен хляб, диня по желание

2 ДЕН 

Обяд: Едно парче препечен хляб, т.е. сухари, 50 грама варени пилешки гърди (или пуйка), 1 парче диня

Вечеря: 100 грама варена риба или риба на скара, 1 парче сухар, 1 парче диня

3 ДЕН

Обяд: 30 грама спагети със сирене и домати, диня по желание

Вечеря: смесена салата (домати, краставици, лук и маруля), 1 парче диня

4 ДЕН

Обяд: Зеленчукова супа, 1 парче сухар, 50 грама варено пиле, 1 парче диня

Вечеря: 2 варени картофа с пармезан, диня по желание

5 ДЕН

Обяд: 500 грама варено говеждо с гъби, диня по желание

Вечеря: 50 грама прясно сирене, 2 парчета препечен хляб (сухар), диня по желание.

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.