Най-популярните модни марки за 2018 година вече са ясни.

В случай, че сте шопинг маниак и се зареждате с луксозни дрехи всеки месец или веднъж в годината се глезите с тоалет от световноизвестни дизайнери, списък на компанията Lyst издава към кои продукти да се насочите с Топ 10 на най-актуалните във фешън индустрията. Класацията се прави през няколко месеца, на базата на пет милиона купувачи от 12 000 дизайнерски къщи. Подредбата се базира и на брой търсения в Google. Интересен факт е, че пет от десет марки в списъка са италиански.

Тази година Gucci води парада на суетата. Преди няколко месеца лейбълът държа втора позиция, но свежите предложения от актуалните колекции го изстреляха към върха. Това не е изненада, тъй като компанията на покойния дизайнер Гучио Гучи има почти 100-годишна история и е една от най-подкрепяните от критиците. От встъпването си в длъжност на

творчески директор Алесандро Мишел също вдигна акциите

на италианската марка.

Givenchy е на четвърта позиция, като активите на модната къща се вдигнаха след „сватбата на века“ - на принц Хари и холивудската звезда Меган Маркъл. Звездата от „Костюмари“ се появи на церемонията в църквата в рокля, дело на дизайнерката с биртански корени Клеър Уейт Келър, която крои за Givenchy. В тоалета ясно личат изчистените линии на френската модна къща, като деколтето е тип „лодка“, а талията е ефирно оформена. Роклята на новата херцогиня на Съсекс е

с 5-метров шлейф с копринен тюл,

а бродираните цветя са символ на 53-те държави, членуващи в Общността на нациите. 36-годишната американка сподели, че е избрала Келър за дизайна на облеклото, за да промотира британския талант.

Versace се нарежда едва на седмо място, но това не е толкова лош резултат, имайки предвид, че марката стоеше на 21-а позиция в началото на 2018 година. Възходът на модната къща започна след прочутия Мет Гала бал през май, който беше посветен на религиозна тематика. По-малката сестра на основателя Джани Версаче Донатела беше една от водещите на бляскавото събитие. На червения килим с дрехи от бутика се разходиха

супермоделите Джиджи Хадид, Жизел Бюндхен,

Синди Крауфорд, поп звездата Кейти Пери, актрисата Блейк Лайвли и други.

Fendi стигна до осма позиция, като доскоро беше на 18-а. Според специалистите, това се дължи на активното промотира не на бранда от страна на прочутия клан Кардашиян-Дженър, чиито членове често позират с тоалети на марката. Риалити сензацията Ким Кардашиян заложи на лейбъла и за фотосесия към сп. Odda. Ники Минаж също привлече внимание към Fendi, като се появи с тяхно кожено яке във видеото към песента си Chun-Li.

На девето място се нарежда Prada, а на десето – лейбълът Nike, който е първенец сред компаниите за спортни облекла, обувки и аксесоари.

Пълният списък на Топ 10 на световноизвестните марки за 2018 година включва съответно Gucci, компанията на Върджил Абло Off-White, Balenciaga, Givenchy, Dolce & Gabbana, швейцарската марка Vetements, Versace, Fendi, Nike и Pradа.

 

ОТЛИЧНИЦИ В МАГАЗИНА

Най-продавани модни продукти

  • Колан на Gucci
  • Маратонки на Fila Disruptor
  • Бански на Gucci
  • Найлонови и кожени чанти за кръста на Prada
  • Рокля на Jacquemus Saudade
  • Колан на Off-White
  • Еспадрили на Chanel
  • Слънчеви очила на Céline Edge
  • Рокля на Goat Whitney
  • Обувки с платформи на Balenciaga

 

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Трендове от малкия екран (СНИМКИ)

Септември наближава, което за телеманиаците значи само едно – настъпи месецът на наградите „Еми“. Идеално време да прегледаме любимите си сериали, да послушаме саундтрака им и, разбира се, да си припомним любимите костюми.