0

Н ай-популярните модни марки за 2018 година вече са ясни.

Най-популярните модни марки за 2018 година вече са ясни.

В случай, че сте шопинг маниак и се зареждате с луксозни дрехи всеки месец или веднъж в годината се глезите с тоалет от световноизвестни дизайнери, списък на компанията Lyst издава към кои продукти да се насочите с Топ 10 на най-актуалните във фешън индустрията. Класацията се прави през няколко месеца, на базата на пет милиона купувачи от 12 000 дизайнерски къщи. Подредбата се базира и на брой търсения в Google. Интересен факт е, че пет от десет марки в списъка са италиански.

Тази година Gucci води парада на суетата. Преди няколко месеца лейбълът държа втора позиция, но свежите предложения от актуалните колекции го изстреляха към върха. Това не е изненада, тъй като компанията на покойния дизайнер Гучио Гучи има почти 100-годишна история и е една от най-подкрепяните от критиците. От встъпването си в длъжност на

творчески директор Алесандро Мишел също вдигна акциите

на италианската марка.

Givenchy е на четвърта позиция, като активите на модната къща се вдигнаха след „сватбата на века“ - на принц Хари и холивудската звезда Меган Маркъл. Звездата от „Костюмари“ се появи на церемонията в църквата в рокля, дело на дизайнерката с биртански корени Клеър Уейт Келър, която крои за Givenchy. В тоалета ясно личат изчистените линии на френската модна къща, като деколтето е тип „лодка“, а талията е ефирно оформена. Роклята на новата херцогиня на Съсекс е

с 5-метров шлейф с копринен тюл,

а бродираните цветя са символ на 53-те държави, членуващи в Общността на нациите. 36-годишната американка сподели, че е избрала Келър за дизайна на облеклото, за да промотира британския талант.

Versace се нарежда едва на седмо място, но това не е толкова лош резултат, имайки предвид, че марката стоеше на 21-а позиция в началото на 2018 година. Възходът на модната къща започна след прочутия Мет Гала бал през май, който беше посветен на религиозна тематика. По-малката сестра на основателя Джани Версаче Донатела беше една от водещите на бляскавото събитие. На червения килим с дрехи от бутика се разходиха

супермоделите Джиджи Хадид, Жизел Бюндхен,

Синди Крауфорд, поп звездата Кейти Пери, актрисата Блейк Лайвли и други.

Fendi стигна до осма позиция, като доскоро беше на 18-а. Според специалистите, това се дължи на активното промотира не на бранда от страна на прочутия клан Кардашиян-Дженър, чиито членове често позират с тоалети на марката. Риалити сензацията Ким Кардашиян заложи на лейбъла и за фотосесия към сп. Odda. Ники Минаж също привлече внимание към Fendi, като се появи с тяхно кожено яке във видеото към песента си Chun-Li.

На девето място се нарежда Prada, а на десето – лейбълът Nike, който е първенец сред компаниите за спортни облекла, обувки и аксесоари.

Пълният списък на Топ 10 на световноизвестните марки за 2018 година включва съответно Gucci, компанията на Върджил Абло Off-White, Balenciaga, Givenchy, Dolce & Gabbana, швейцарската марка Vetements, Versace, Fendi, Nike и Pradа.

 

ОТЛИЧНИЦИ В МАГАЗИНА

Най-продавани модни продукти

  • Колан на Gucci
  • Маратонки на Fila Disruptor
  • Бански на Gucci
  • Найлонови и кожени чанти за кръста на Prada
  • Рокля на Jacquemus Saudade
  • Колан на Off-White
  • Еспадрили на Chanel
  • Слънчеви очила на Céline Edge
  • Рокля на Goat Whitney
  • Обувки с платформи на Balenciaga