Тесла (Tesla) отново ще предлага безплатно и неограничено зареждане на новозакупените електромобили. Отстъпката ще важи само за моделите S и X, става ясно от публикация на гиганта в Туитър (Twitter), цитирана от сайта theverge.com.

Причина за неочакваната оферта са не само ниските продажби на двата модела, но и по-лошите от очакваното резултати, представени на отчета за последното тримесечие. За периода компанията е загубила 408 млн. долара, което се дължи на по-малкото продажби на автомобилите.

„Всички нови поръчки на моделите S и X ще включват безплатно и неограничено зареждане

на станциите“, пишат от технологичния гигант. Това обаче далеч не е първия случай, в който от компанията прилагат тази мярка. Същата оферта бе предложена и до 2017 г., когато всеки нов купувач можеше да се възползва от безплатното зареждане. Скоро след това шефът на Tesla Илън Мъск заяви, че тази програма „не е устойчива“ и след януари 2017 г. тя ще претърпи промени: новите шофьори ще могат да получават до 400 kWh на година, а след като се достигне това количество, те ще трябва да плащат. Друг случай бе възможността шофьорите с такова предимство да дават код на други, които са без, с който лишените от безплатното зареждане също да бъдат способни да се възползват от него. Тази програма също бе отменена по-рано тази година."Изглежда това предимство отново се върна, за да примами шофьорите да прегледат и други, по-скъпи предложения", пишат още от сайта.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Лидл България и Асоциация „Родители“ с инициатива за здравословно хранене в училище

Лидл България в партньорство с Асоциация „Родители“ и със съдействието на министерство на образованието и науката стартират инициатива за здравословно и балансирано хранене на децата от първи до четвърти клас. Свежото й наименование е „Умници гладници“ и има за цел по забавен и интересен начин да представи темата за балансираното хранене в училище. Инициативата ще обхване над 100 училища в областите София, Пловдив и Варна.

United Group купува Vivacom

Балканската телекомуникационна и медийна компания United Group обяви, че има съгласие за придобиването на водещия български телекомуникационен оператор Vivacom. Сумата на сделката все още не е разкрита, но според различни източници става въпроса за 1.2 млрд. евро, пише Reuters.