„Телеграф медиа“ с награда за печатна реклама за 2019 г.
3

„Телеграф медиа“ с награда за печатна реклама за 2019 г.

„Премио Травел“ България, отличи най-добрите им партньори за миналата година

На изискана церемония в „Метрополитън хотел“ София, туристическа агенция „Премио Травел“ България раздаде годишните награди на своите партньори, клиенти и медии. В раздел „Принт реклама“ в.“Телеграф“ в.“Монитор“ и в.“Меридиан мач“, в сериозна конкуренция спечелиха безапелационно първото място.

Тази награда е за всички мои колеги от отдел „Маркетинг и реклама“ на Телеграф медиа, посочи Владимир Попов, зам.-мениджър. Всички сме щастливи, че благодарение на рекламата във в.“Монитор“, в.“Телеграф“ и в.“Меридиан мач“, „Премио Травел“ изпраща стотици българи на почивки и ваканции по цял свят. Когато два професионални екипа работят заедно, резултатите са забележителни. Благодарни сме на г-н Мартин Пашингер, изп. директор и г-н Емил Абазов - регионален мениджър, от агенцията, че ни се доверяват вече четвърта година. Това е поредното признание, че вестникарската реклама работи и читателите се отнасят с доверие към рекламното послание. Точното позициониране, таргетиране на аудиторията и публикуване на рекламни страници и флаери, е формулата за ефективна реклама, завърши Попов.

Над двеста гости се запознаха с успехите на агенцията, с новите туристически пакети и с бъдещите планове в България. Емил Абазов благодари на всички клиенти и партньори и обеща още нови приятни изненади за всеки предпочел агенцията. Бяха раздадени десетки награди в различните раздели - самолетни билети, туристически пакети, грамоти и др.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.