УНИЦЕФ и Лидл България разработиха специална онлайн книжка със съвети за правилно общуване и активен контакт за бъдещи родители и родители на деца до 12 месеца. Книжката е част от съвместното партньорство на Lidl и УНИЦЕФ в подкрепа на програмата за ранно детско развитие на УНИЦЕФ в България.

Под заглавието „КАК от 0 до 1?“ книжката поставя основен фокус върху насърчаването на връзката между родителите и бебето, активен контакт и комуникация, която започва още по време на бременността - как да се научим да разчитаме сигналите на детето (усмивка, плач, завъртане на глава) и да разпознаваме неговите състояния, да знаем какво е приятно за него и какво не е, как да реагираме в една или друга ситуация. Целта на тези съвети е да допринесат за качествено общуване между родителя и детето, което е незаменимо за бебето в тези първи месеци от неговото развитие.

Книжката е написана на лек и приятен за четене език от специалисти и е достъпна безплатно на lidl.bg/unicef и на roditel.unicef.bg за всички настоящи и бъдещи родители.

Съвместното партньорство между Лидл България и УНИЦЕФ стартира в началото на март като част от средствата, набрани от продажби на продукти от детската серия на Lidl с марка Lupilu, се даряват в полза на програмата за ранно детско развитие на УНИЦЕФ в България.

Средствата от съвместната кампания ще се инвестират и в подкрепа на родители за развиване на техните умения чрез програмата „Работилници за родители“. Наред с това те ще се използват за обучения на медицински сестри от цялата страна. Те ще консултират бъдещи и настоящи родители на деца до 3 години чрез безплатни домашни посещения и консултации от услугите за патронажна грижа, които ще бъдат открити във всеки един областен град на България. Така много родители у нас ще получат достъп до качествена и пълноценна подкрепа в родителството, а децата на България ще получат шанс за развитие, учене и успех в живота си.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Годишната печалба за бранша е над 60 млн. лв.

320 000 на езотеричен туризъм за година (ТЕМАТА)

Годишната печалба за бранша е над 60 млн. лв.

320 000 души годишно пътуват за езотеричен туризъм в България. Твърдите му поклонници у нас се изчисляват на 180 000, но покрай тях в обиколките по свещените места се включват и още поне 50 000 души, като данните са заедно с чужденците, дошли на почивка у нас.

Трудови консултанти помагат на безработни семейства

„Семеен трудов консултант”, „Кейс-мениджър и „Психологическо подпомагане“ са част от новите услуги на Агенцията по заетостта за подпомагане на уязвимите групи хора на пазара на труда. Те са съобразени с техните специфични нужди и изисквания за намиране и започване на работа, заявиха за „Монитор“ от агенцията.