0

С коро коли ще могат да се купуват не само от обособените за целта шоуруми, но и от магазини в големите търговски центрове. В подкрепа на тази нарастваща глобална тенденция е първият по рода си у нас pop-up шоурум на Suzuki, който отвори врати за посетителите на „София Ринг Мол”. Новият магазин на Suzuki предоставя още една възможност за директна комуникация с потребителите и допълва маркетинговата стратегия на вносителя „Миркат” ООД за изграждане на добра информираност за трансформацията, която автомобилите на японската марка претърпяват в момента, навлизайки в хибридните технологии.

Скоро коли ще могат да се купуват не само от обособените за целта шоуруми, но и от магазини в големите търговски центрове. В подкрепа на тази нарастваща глобална тенденция е първият по рода си у нас pop-up шоурум на Suzuki, който отвори врати за посетителите на „София Ринг Мол”. Новият магазин на Suzuki предоставя още една възможност за директна комуникация с потребителите и допълва маркетинговата стратегия на вносителя „Миркат” ООД за изграждане на добра информираност за трансформацията, която автомобилите на японската марка претърпяват в момента, навлизайки в хибридните технологии.

Идеята за откриването на Suzuki Hybrid Pop-up е резултат от устойчивото партньорство между родния представител на японската марка и управлението на търговския център, които споделят общи ценности – безкомпромисно качество, уникално преживяване и синхрон с динамиката на съвременния начин на живот. Магазинът ще бъде активен в рамките на три месеца, като ще обхване периода на коледните празници, когато трафикът в мола ще бъде най-интензивен и ще даде възможност на дилъра да представи качествената и достъпна гама на японския производител пред широк кръг потенциални клиенти.

Тази форма за търговия с автомобили няма да замени традиционните шоуруми на Suzuki. За вносителя на марката в България тя е по-скоро експериментална с цел да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с марката и предлаганите от нея продукти. Този Pop-up магазин е отлично средство за желаещите да се запознаят с новите хибридни модели на Suzuki и да достигнат максимално бързо до своя нов автомобил.