Скоро коли ще могат да се купуват не само от обособените за целта шоуруми, но и от магазини в големите търговски центрове. В подкрепа на тази нарастваща глобална тенденция е първият по рода си у нас pop-up шоурум на Suzuki, който отвори врати за посетителите на „София Ринг Мол”. Новият магазин на Suzuki предоставя още една възможност за директна комуникация с потребителите и допълва маркетинговата стратегия на вносителя „Миркат” ООД за изграждане на добра информираност за трансформацията, която автомобилите на японската марка претърпяват в момента, навлизайки в хибридните технологии.

Идеята за откриването на Suzuki Hybrid Pop-up е резултат от устойчивото партньорство между родния представител на японската марка и управлението на търговския център, които споделят общи ценности – безкомпромисно качество, уникално преживяване и синхрон с динамиката на съвременния начин на живот. Магазинът ще бъде активен в рамките на три месеца, като ще обхване периода на коледните празници, когато трафикът в мола ще бъде най-интензивен и ще даде възможност на дилъра да представи качествената и достъпна гама на японския производител пред широк кръг потенциални клиенти.

Тази форма за търговия с автомобили няма да замени традиционните шоуруми на Suzuki. За вносителя на марката в България тя е по-скоро експериментална с цел да се провери каква е нагласата на българския потребител към този нестандартен подход за взаимодействие с марката и предлаганите от нея продукти. Този Pop-up магазин е отлично средство за желаещите да се запознаят с новите хибридни модели на Suzuki и да достигнат максимално бързо до своя нов автомобил.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

Цялостна модернизация за Suzuki Vitara

Компактният кросоувър получи свеж външен вид, подобрен интериор и по-богато оборудване

През 1988 година беше представено първото поколение на Suzuki Vitara. Този автомобил е еднакво добре пригоден за движение в града и за приключения извън пътя. През 2015 г. у нас дебютира настоящото четвърто поколение на Suzuki Vitara, което вече е компактен кросоувър с носеща каросерия и електронна система за задвижване на всички колела 4WD. Неотдавна Suzuki Vitara получи модернизация, която подобри автомобила във всяко едно отношение. Обновеният кросоувър се отличава със свежа визия на екстериора, подобрен интериор и по-богато оборудване.

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

310 км автономен пробег за електрическото Peugeot e-2008

80% от батерията на екологичния SUV се зарежда само 30 минути в терминал със 100 кВт

Новото Peugeot e-2008 е първият изцяло електрически кросоувър на френската марка. Външно електрическата версия на 2008 се различава от кросоувърите с двигатели с вътрешно горене по липсата на изпускателни тръби отзад. Емблемата на Peugeot с лъва върху решетката на електрическия модел е със зелен оттенък, като в зависимост от осветлението играе със сини нюанси. Специалната зелена буква „e” е поставена в хрилете на предните калници и в задната част преди логото 2008. В електрическото Peugeot e-2008 зад капака на резервоара има гнездо за кабел на зарядно устройство.

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.