Августовското издание на „Lidl неделя в Музейко“ предизвика стотици деца с творчески игри за сръчност. Малчуганите се впуснаха в „Направи си сам“ занимания, посветени на кулинарията, игрите и креативността, съобщиха от търговската верига.

Малки и големи създадоха приказна атмосфера, като измайсториха аксесоари за маскен бал, а самите те се превърнаха в истински принцове и принцеси. Най-апетитното и изкушаващо място, обаче, безспорно бе кухнята, в която малките майстори-сладкари сътвориха ръчна украса за мъфини по класическа рецепта. Играта на „Гореща топка“ пък предизвика бързината и точността на малчуганите. Те развихриха въображението си и чрез създаването на устройство за гледане на холограми от подръчни материали и 3D макети на песнопойни птички.

Както обикновено, в рамките на „Lidl неделя в Музейко“, билетът за детския научен център е на цена от 2 лв. за всички посетители.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

„Телеграф медиа“ с награда за печатна реклама за 2019 г.

На изискана церемония в „Метрополитън хотел“ София, туристическа агенция „Премио Травел“ България раздаде годишните награди на своите партньори, клиенти и медии. В раздел „Принт реклама“ в.“Телеграф“ в.“Монитор“ и в.“Меридиан мач“, в сериозна конкуренция спечелиха безапелационно първото място.