Високотехнологична фирма ще отвори у нас европейски център за изследователска и развойна дейност за кибернетична защита, изкуствен интелект и блокчейн проекти. „Акронис България“ ЕООД ще инвестира 1,2 млн. лева собствени средства в новото ИТ звено, в което ще наеме 130 местни висококачествени инженери.

Основаната в Сингапур софтуерна компания с представителство в България получи от икономическият министър Емил Караниколов сертификат за инвестиция клас „А“, издаден по реда на Закона за насърчаване на инвестициите (ЗНИ). Караниколов изтъкна, че от началото на 2019 г. до момента са издадени сертификати на 14 проекта, на обща стойност над 210 млн. лв., които ще разкрият 1637 нови работни места.

Целта на проекта е разширение на дружеството чрез създаване на научноизследователския център на „Акронис България“ ЕООД в София и е свързана с разработването на нов продукт, наречен Acronis Total Protection (ATP).Това е ново решение, което има за цел да направи бизнеса на доставчика на услуги по-мащабен и печеливш, да се справи с вирусните атаки и да намали оперативните му разходи.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

А1 предлага практичните смартфони Huawei Y7 и Y5

А1 предлага два от най-новите смартфони на Huawei – Y7 и Y5 (2019). Клиентите на компанията ще имат възможност да закупят Huawei Y7 2019 за 5,50 лева на месец или 69,99 лева в брой с абонаментен план A1 ONE Unlimited 5XL. При същите условия цената на Huawei Y5 2019 е 1,99 лева на месец или 39,99 лева в брой.

А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series със серия от два телевизионни клипа.