„Софийска вода“ с нов център за клиенти

„Софийска вода“ с нов център за клиенти

„Софийска вода“ отвори врати нов център за обслужване на клиенти на партерния етаж на ЦУМ, бул. „Мария Луиза“ 2. Той ще е с удължено работно време от 09:00 ч. до 20:00 ч. в делнични дни и от 10:00 ч. до 16:00 ч. в събота, също като другия нов център в Мега Мол, Люлин.

В новите си офиси за обслужване „Софийска вода“ осигурява функционално разделение на услугите, за да се спести неудобство, както и времето на клиентите. Те разполагат с обособени гишета за плащания на сметки и други такси, за предоставяне на бързи услуги и информация, и за заявяване на услуги, които изискват по-дълго време за работа с определен клиент. В центровете действа електронна система за поредност на обслужване чрез билети с номера за насочване на клиентите. На екрани се предлага дигитално видео съдържание с услугите на дружеството, съвети към клиентите и актуални новини. Осигурени са и удобни места за изчакване с безплатен достъп до Wi-Fi, както и контакти за зареждане на мобилни телефони.

Във връзка с работата на новата локация от четвъртък, 28-ми юни, клиентският център в „Зона Б-5“ преустановява работа. Центърът на дружеството в НАГ (Направление „Архитектура и Градоустройство“) на ул. „Сердика“ 5 се специализира само за приемане на техническа документация за нови връзки към ВиК мрежата.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.