София с безплатно мобилно приложение за сигнали
3

София с безплатно мобилно приложение за сигнали

В апликацията е създадена и специална секция за COVID-19

Столичната община пусна безплатно мобилнно приложение за подаване на сигнали. Приложението „Call Sofiа – Контактен център на Столична община“ е достъпно за потребителите на Android и iOS устройства през Google play и App Store. 

Гражданите могат да изпращат към Столичната община сигнали от неспешен характер за отклонения в градската среда по типове. Предвид обстановката в страната е реализирана и специална секция ”COVID-19” за подаване на сигнали за нарушения на въведените противоепидемични мерки за територията на общината. В мобилната версия е добавена и функция за подаване на заявления за доброволческа дейност в борбата с коронавируса, която е активна през Desktop приложението на Контактния център.

"В края на 2014 г. създадохме Контактния център на Столична община, през който се подават сигнали от неспешен характер, писма, жалби, заявления за достъп до обществена информация и др. От тогава през него са подадени над 197 хил. сигнала", припомни кметът Йорданка Фандъкова.

Подавайки сигнал през платформата, всеки гражданин получава официален регистрационен номер и може да проследи процесите по отработването му, както и съответните отговори за извършеното от общината. Платформата е интегрирана с административно- информационната система на общината и сигналите се насочват към структурите, отговорни за съответния проблем, за който се сигнализира.

 

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.