Лансиращата комуникационна кампания на бизнес програмата Smart Lady от Fibank спечели престижно отличие в конкурса European Excellence Awards 2018. Наградата беше връчена на официална гала церемония в Дъблин, навръх Деня на банкера. Конкурсът с 11-годишна история отличава най-добрите проекти в сферата на връзките с обществеността и маркетинговите комуникации в Европа.

Тази година в конкурса участваха 290 проекта, разпределени в 58 категории и избрани между общо 1500 кандидати. Програмата Smart Lady на Първа инвестиционна банка бе отличена в категория „Балкани”, съревновавайки се със световни брандове като Philips, Procter & Gamble и Avon. Изборът на победител във всяка категория се базира на онлайн гласуване и двудневна среща с експертно жури, състоящо се от 38 члена – специалисти в маркетинговите комуникации и PR. Крайната оценка на кандидатурите зависи от журито като критериите, от които се ръководи то, са: иновация, имплементация, комуникационна стратегия и резултат.

Smart Lady е нова специална програма, насочена към жените в българския бизнес. Тя включва различни банкови продукти с преференциални условия и редица финансови и нефинансови решения, които предлагат подкрепа, сигурност и спокойствие за дамите предприемачи. Програмата е предназначена за компании, управлявани от жени и за жени със собствен бизнес.

Smart Lady от Fibank беше представена за първи път у нас през март тази година. С този проект Първа инвестиционна банка обяви целта си да подкрепя дамите предприемачи в България, предлагайки им изгодни условия за финансиране, участие в различни форуми и обучения, както и гратисен период за връщане на кредита по време на майчинство. Програмата осигурява  дълъг период на изплащане на кредити, включена застраховка „Спокойствие с FiHealth" и VIP пакет медицинска застраховка „Здраве" от FiHealth Застраховане за сметка на Банката.

„Проектът Smart Lady не е само продукт за финансиране на бизнеси, а комплексна платформа, обединяваща в себе си множество фактори. Това е проект, създаден от мъже и жени, мислещи в една бизнес посока. За първите седем месеца от старта на Smart Lady вече над 200 жени предприемачи са се възползвали от предимствата й. Секторите с интерес към програмата са основно търговия, услуги, образование, транспорт и спедиция, хотелиерство, земеделие, онлайн търговия и др. Програмата е отворена и за микробизнес, като към момента съотношението на жени предприемачи, възползвали се от програмата, е 50:50 между сферата на малките и средни предприятия (МСП) и микробизнеса. До края на годината ни предстоят още два важни етапа: провеждане на серия тематични обучения в различни градове и пускане на онлайн платформа, която да бъде използвана от жените като информационен, образователен и мрежови инструмент“, заяви Илона Станева – директор „Маркетинг и реклама“ във Fibank.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Турски компании проучват възможностите за инвестиции у нас

Близо 1 млрд. евро са турските инвестиции в България, а само за първото полугодие на 2019 г. турски компании са инвестирали 23 млн. евро у нас. Това заяви министърът на икономиката Емил Караниколов при откриването на Форум „България - инвестиционна среда“, на който участието взеха над 150 представители на турски компании. Събитието е част от посещението на представители на Световния турски бизнес съвет (DTİK) в страната ни и бизнесмени от секторите машиностроене, транспорт и логистика, електроника, електротехника, автомобилостроене, туризъм и др.

От утре се въвежда зимното поддържане на републиканските пътища

Със заповед на председателя на Управителния съвет на Агенция „Пътна инфраструктура“ Георги Терзийски от утре - 20 ноември, се въвежда зимното поддържане на републиканската пътна мрежа, съобщиха от АПИ.