След кризата EasyJet изпразва средните седалки в самолетите си

След кризата EasyJet изпразва средните седалки в самолетите си

EasyJet планира да остави средните седалки в самолетите си празни, за да осигури социална дистанция между пътуващите, след като кризата с COVID-19 бъде преодоляна, предаде BBC.

Изпълнителният директор на EasyJet Йохан Лундгрен смята, че подобна мярка ще насърчи повече хора да летят.

"Правим това, защото вярвам, че е нещо, което клиентите биха искали да видят", обясни той.

По-късно от авиокомпанията заявиха, че предложената мярка е временна „докато полетите се възобновят”. Според Лундгрен EasyJet няма да има проблеми при изпълнението й, тъй като не се очаква самолетите да се напълнят веднага след падането на блокажа. 

Въпреки опитите си обаче - компанията е критикувана от клиенти, които не могат да получат парите си обратно. Пререзервациите се извършват онлайн, но за да им бъде възстановена дължимата сума, клиентите трябва да проведат редица разговори със службата за обслужване на клиенти на авиокомпанията.

EasyJet също така разкри, че очаква да отчете загуби между 360 и 380 млн. паунда за първата половина от финансовата си година. Част от тях са вследствие на  разходите за гориво, тъй като вече е купила такова за своите самолети, а няма яснота кога ще полетят отново. 

Авиокомпанията заземи самолетите си седмица, след като премиерът Борис Джонсън обяви блокирането на Великобритания заради COVID-19. Нискотарифният превозвач обаче успокои, че разполага с 3,3 млрд. британски лири, които ще му помогнат да „остане в ликвидност” около 9 месеца.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.