Чешката марка Skoda вече има нов дом в София. Вторият търговско-сервизен комплекс в столицата се намира в квартал „Дружба” на бул. „Проф. Цветан Лазаров” № 97. Новият център на Skoda на компанията „Еуратек Ауто” беше открит с официална церемония и ще отвори врати за клиенти в началото на 2019 година.

Официални гости на откриването бяха Душан Щраух, посланик на Чехия у нас и Луцие Кун, регионален търговски директор на Skoda Auto за Източна Европа. „Бих желал с този комплекс да подобрим качеството на обслужването на нашите клиенти, като го поставим на едно ново и по-високо ниво. С него ще намалим и сроковете, с които изпълняваме техните поръчки и заявки”, сподели своите очаквания за работата на новия търговско-сервизен център управителят на „Еуратек Ауто” Людмил Недев по време на церемонията по откриването.

Новият търговско-сервизен комплекс на Skoda е изграден на територия от 10 000 кв.м и разполага с обща застроена площ от почти 5000 кв.м, което го прави един от най-големите центрове сред автомобилния бранш у нас. Предимствата на добрата локация на шоурума ще позволят на всички клиенти на марката по-бързо и удобно да се придвижват до търговско-сервизната част, както и по-кратки срокове за всички заявени сервизни дейности.

Търговско-сервизният комплекс разполага с над 650 кв.м изложбената площ, с 500 кв.м офисна част и с просторна и модерна сервизна част за общи ремонти с размер от 1200 кв.м, изцяло проектирани и изградени в съответствие с високите стандартите на производителя Skoda Auto. На територията на новия комплекс в София в приятна и спокойна атмосфера всички клиенти на марката ще бъдат консултирани от професионален търговски екип, за да могат да изберат най-подходящия за нуждите им модел на Skoda, а в модерно оборудвания сервиз обучените сервизни техници ще се погрижат за поддръжката на автомобилите им.

Под покрива на новия търговско-сервизен комплекс почитателите на марката Skoda ще имат уникалната възможност да разгледат обособена колекционерска изложба на ретро автомобили, където са събрани класически модели, както с марката Skoda, така и редица други интересни за любителите модели. В музея посетителите ще могат да видят емблематичната Skoda Octavia от 1961 г., както и познатите от социализма модели 1000 MB, 110 L, 120 L и модерния Favorit, както и други ретро модели като отлично запазена Warszawa 223 и произвеждания в България модел Bulgarrenault 8.

„Еуратек Ауто” представлява марката Skoda в България от вече цели 26 години. За това време компанията успя от нулата да изгради мрежа от 15 шоурума в страната. Автомобилите Skoda са сред едни от най-продаваните в страната, като тази година ще бъдат продадени над 4000 коли у нас, поставяйки абсолютен рекорд за марката.

Състезателната Skoda Fabia R5 донесе шампионската титла за марката

По време на откриването на новия търговско-сервизен комплекс на Skoda в София бяха наградени новите рали шампиони на България - Мирослав Ангелов и Недялко Сивов от отбора на „Мегапорт Рейсинг“ със състезателната Skoda Fabia R5. Управителят на фирмата вносител на Skoda у нас Иван Тодоров връчи приза на компанията за специални постижения в автомобилния спорт, изразявайки своята удовлетвореност от съвместното партньорство и усилията, които отборът полага за възраждане на българския автомобилен спорт. „Искам да изкажа възхищението си за бързината, с която той се адаптира към автомобила си и започна да печели състезание след състезание, включително и рали България”, сподели Иван Тодоров.

„Изключително съм щастлив, че имам възможността да празнуваме заедно с вас нашата шампионска титла. Казвам нашата, защото тя е дело на екипен успех. Рали спортът е отборен спорт и без екипната работа, заедно с моя навигатор, успехът е невъзможен. Благодаря на екипа на братя Исаеви за техническата и логистична помощ, която ни оказаха,  както по време на подготовката, така и по време на състезанията. Благодаря на нашите партньори „Еуратек”, на всички спонсори, на феновете и на нашите приятели, които ни подкрепяха през цялото време”, сподели шампионът Мирослав Ангелов.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

89% от клиентите през миналата година са избрали коли със задвижване 4х4

„Петицата” е най-продаваното BMW у нас

89% от клиентите през миналата година са избрали коли със задвижване 4х4

BMW Серия 5 е най-продаваният модел на марката у нас за 2018 г. Това показва анализът на продажбите, изнесен от BMW Group България преди броени дни. От новата „Петица” са продадени 141 автомобила, а второто място се заема от BMW X3 със 138 коли. На трето място се нарежда BMW X5 с предадени на крайни клиенти 134 автомобила, при това в година на смяна на поколенията. У нас отминалата 2018 година е била най-добрата за BMW Group България от създаването на фирмата през 2007 г.

Специалната версия се предлага като роудстър с текстилен гюрук и с твърд сгъваем покрив RF

Mazda MX-5 празнува 30-годишнината си с юбилеен модел

Специалната версия се предлага като роудстър с текстилен гюрук и с твърд сгъваем покрив RF

Точно преди 30 години беше представено първото поколение на култовия роудстър Mazda MX-5 Miata. Световната премиера на двуместния открит модел се състоя на 10 февруари 1989 г. на автосалона в Чикаго. За цялото това време по света са продадени над един милион от тези леки и пъргави автомобили в четири поколения. По време на тазгодишния автосалон в Чикаго японската компания Mazda представи юбилейна версия на MX-5, наречена 30th Anniversary Edition, с която празвуна своята 30-годишнина.

Новият компактен японски кросоувър изпъква с агресивна визия и нови технологии

Mitsubishi ASX ще дебютира в Женева с „Динамичен щит”

Новият компактен японски кросоувър изпъква с агресивна визия и нови технологии

На автомобилния салон в Женева, който ще се проведе между 7 и 17 март, ще се състои световната премиера на новият компактен японски кросоувър Mitsubishi ASX. От представянето му през 2009 г. досега, продажбите на модела надхвърлят 1,32 милиона бройки в 90 страни. Най-големите пазари за модела са Северна Америка, Европа, Австралия и Китай. В момента той е третият по продажби автомобил на Mitsubishi Motors и е ключов модел за глобалната стратегия на компанията.