Най-добрата търговска сграда в България посреща клиентите на Volvo
7
.

Най-добрата търговска сграда в България посреща клиентите на Volvo

Първият самостоятелен комплекс на шведската марка получи специална награда в националния годишен конкурс

Първият самостоятелен търговско-сервизен комплекс на Volvo в България беше отличен със специалната награда „Сграда на годината в България 2019” в категорията „Търговски сгради”. Това се случи на провелата се преди броени дни официална церемония по връчването на наградите „Сграда на годината”. Статуетките бяха връчени на Атанас Фурнаджиев, управител на „Мото-Пфое”, и инженер Илиян Терзиев, управител на „АТ Инженеринг”.

„Изключително съм щастлив, че клиентите на Volvo получиха своя нов комплекс. Тази сграда е наистина прекрасна, създава усещане за уют и спокойствие. Бих искал да благодаря на изпълнителя на този проект – „АТ Инженеринг”, за качествената работа и за всички спазени срокове”, сподели Атанас Фурнаджиев по време на награждаването. „Пожелавам на всички колеги архитекти и инженери инвеститор като „Мото-Пфое”. Благодаря ви, че работим заедно и сме един прекрасен колектив. Благодаря на журито за високата оценка на нашата работа. Смятам, че успяхме да създадем страхотен комплекс”, допълни инженер Илиян Терзиев.

Шоурумът, чийто главен инвеститор е „Мото-Пфое”, беше открит на 15 май тази година. Той се намира на ул. „Околовръстен път” № 483, на ключовия транспортен възел в близост до детелината на „Ботевградско шосе”, където Северната скоростна тангента се влива в Околовръстното шосе в посока Пловдив. Ексклузивният търговско-сервизен център е изграден по най-актуалните стандарти на Volvo и се отличава с изискан скандинавски стил, изчистени линии и внимание към детайла. Той се простира на площ от общо 2780 кв.м.

Шоурумът заема 800 кв.м, а сервизната зона и складът за резервни части - над 1000 кв.м. На разположение са близо 90 паркоместа. Автомобилният център е изграден изцяло по стандарта на производителя -Volvo Retail Experience. Комплексът гарантира премиум усещане, благодарение на характерно семплия шведски дизайн, излъчващ уют и топлина, които могат да накарат всеки клиент да се почувства като у дома си. Архитектурният дизайн, минималистичният и семпъл стил, както и изборът на материали и повърхности, допринасят за създаването на изискано пространство, в което е пресъздадена вдъхновената от шведската култура философия Volvo Retail Experience.

С изграждането на ексклузивния комплекс „Мото-Пфое” вдигна високо летвата в автомобилния бизнес. Официалният представител на шведската премиум марка в България за пореден път демонстрира последователната си стратегия да устройва за своите клиенти функционални и красиви дилърства, предлагащи под един покрив пълна гама продукти и услуги в конкурентните луксозни пазарни сегменти.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.