0

П о пътищата на България се срещат все повече автомобили от най-престижната британска марка Rolls-Royce. Нарастващият брой на Rolls-Royce у нас наложи разширяване на сервизната мрежа. За целта водещият производител на луксозни автомобили Rolls-Royce Motor Cars упълномощи със статут на сервизен център „М Кар София“, който ще изпълнява функциите на официален сервиз на Rolls-Royce в България. Той ще извършва всички ремонтни и сервизни дейности на автомобилите Rolls-Royce.

По пътищата на България се срещат все повече автомобили от най-престижната британска марка Rolls-Royce. Нарастващият брой на Rolls-Royce у нас наложи разширяване на сервизната мрежа. За целта водещият производител на луксозни автомобили Rolls-Royce Motor Cars упълномощи със статут на сервизен център „М Кар София“, който ще изпълнява функциите на официален сервиз на Rolls-Royce в България. Той ще извършва всички ремонтни и сервизни дейности на автомобилите Rolls-Royce.

Оторизираният сервиз на Rolls-Royce в София се намира на бул. „Черни връх” №53. Най-близките дилърства на марката, които предлагат продажбени и сервизни услуги, са в Мюнхен и Истанбул.

„Инвестирахме в опитния ни екип и съоръжения, граничещи с произведения на изкуството, за да успее „М Кар София” не само да отговори на изискванията на клиентите на Rolls-Royce, но и да ги надвиши”, заяви Иво Божинов, управител на „М Кар София“. „Чувстваме се много горди, че преминахме през целия труден процес, доказвайки, че можем да отговорим на условията на може би най-добрите, и сега имаме възможност да представяме най-луксозната марка”, допълни Иво Божинов.

„С неотдавнашното пускане на новия модел Phantom и продължаващия интерес към по-неформалния Ghost, броят на автомобилите Rolls-Royce в Югоизточна Европа продължава да расте. Добрите първоначалните данни за продажбите на всъдехода Rolls-Royce Cullinan ни карат да се чувстваме уверени, че ще увеличим пазарния си успех в региона”, коментира Питър Шопман, регионален директор на Rolls-Royce Motor Cars. „Клиентите от България, както и собствениците на автомобили, които посещават тази вълнуваща част от Европа, вече имат подходящ партньор, с който да се погрижат за сервизните нужди на автомобилите си. Нашата цел е да задоволим нуждите на най-претенциозните клиенти в автомобилния свят, където и да се намират”, сподели Питър Шопман.