Най-продаван албум за 2018 година в световен мащаб е саундракът на филма „Най-великият шоумен“.Това сочат данни на Международната федерация на звукозаписната индустрия (IFPI).

Издаден паралелно с екранния дебют на филма, албумът има световен успех и оглавява класациите в редица страни, включително Австралия, Япония, Обединеното кралство и САЩ. Достига до първа позиция в iTunes в над 60 страни. Водещият сингъл на албума - This is Me, влиза в Топ 5 на Великобритания, както и в Топ 10 на много други страни по света.

Южнокорейската момчешка банда BTS заема второто и третото място в класацията на IFPI със своите албуми „Обичай себе си – Отговор“ (LOVE YOURSELF 結 'Answer' ) и „Обичай себе си – Сълза“ (LOVE YOURSELF 轉 'Tear'), излезли съответно през май и август 2018 г.

Топ 5 се допълна от Лейди Гага и Джони Холидей съответно със саундтрака към блокбастъра „Роди се звезда“ и албума Mon Pays C’est L’amour.


Ето и списъка с Топ 10 на най-продаваните албуми за 2018 година:

1 "Най-великият шоумен“

2 BTS – LOVE YOURSELF結 'Answer'

3 BTS – LOVE YOURSELF轉 'Tear'

4 Лейди Гага – "Роди се звезда“

5 Джони Холидей – Mon Pays C’est L’amour

6 Ед Шийрън - ÷

7 Queen - Bohemian Rhapsody

8 Пинк – Beautiful Trauma

9 Еминем – Kamikaze

10 Саундтракът на „Мама миа: Отново заедно"

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

ДНК агитира младите с „Направи го сега!“ (ОБНОВЕНА)

„Направи го сега!“. С това мото тръгва новата кампания на ДНК. През 2019г. организацията ще работи в три основни посоки – да мотивира младите хора да станат родители без да отлагат момента, да им помогне да вземат информирано решение за това какви рискове крие закъснялото родителство и да постави на дневен ред нови практики за взаимодействие между бизнеса и младите българи у нас и по света.

Лео Ди Каприо излиза само с жени до 25

Секс символът на Холивуд Леонардо Ди Каприо ще се окаже най-ревностният привърженик на младите красавици. Без да го обявява публично през годините актьорът доказа, че до него може да застане само жена на възраст до 25 години.

Иван и Андрей стимулират младите да правят бебета (СНИМКИ)

Тв водещите и продуценти Иван Христов и Андрей Арнаудов имат за цел да стимулират младите семейства в България да създават наследници. В тази посока е обновената кампания на ДНК или иначе казано Движение за национална кауза.