Новият флагман на южнокорейския конгломерат Samsung ще е без жак за слушалки. Това е изненадващо движение като се има предвид историята на компанията, която немалко се подиграва на конкурента си Apple за премахването на тази част, пишат от онлайн бизнес изданието „Business Insider“.

Гигантът пусна запомняща се реклама през ноември 2017 г., озаглавена "Growing Up". В нея потребител на Apple постепенно се отегчава от премахването на различни части на iPhone, сред които жака за слушалки, а в края преминава към използване на Samsung Galaxy. "Сега сме 2019 г., а въпросната реклама е изчезнала в някои от каналите на Samsung в Youtube”, пишат още в сайта. Според представители на компанията това се прави с цел да се подобри капацитета на батерията с 7.5%, пишат от Business Insider.

Днес Samsung представи двата си нови модела от линията Galaxy Note, известна със своите размери. Този път обаче единият от смартфоните ще бъде с по-малък екран от 6.3 инча или размери, по-скромни и от тези на първия Galaxy Note, пуснат през 2011 г. с 5.3-инчов дисплей. За пръв път Samsung пуска 2 смартфона с различни размери, а освен това

има и 3-ти: Galaxy Note 10 Plus 5G.

Обикновеният Galaxy Note 10 е по-малкият от двата с 6.3 инча екран и 1080p резолюция. По-наблюдателните потребители веднага ще забележат разликата в качеството на изображенията и визуализацията на екрана, докато за други няма да е от толкова голямо значение. Вътрешната памет е 256 GB, а оперативната е 8 GB.

По-големият Galaxy Note 10 Plus има 6.8-инчов дисплей и по-остра резолюция от 1440p, което го превръща и в

смартфона с най-големия екран от серията.

По отношение на памет, не може да се каже, че има големи изненади. И в двете устройства може да се намери чипа Qualcomm Snapdragon 855, който задвижва работата на повечето от флагманите на 2019 г. Вторият е с оперативна памет от 12 GB.

Третият телефон е реално Galaxy Note 10 Plus, но работи с 5G. Ключовото при добрия външен вид на смартфоните са правоъгълният дизайн и ултратънките рамки, които придават по-умен и изискван вид. Единствено долната част на телефона има по-широка рамка, но тя едва се забелязва. Селфи камерата този път е разположена в центъра, а Galaxy S10 Plus разполага и с дуална селфи камера.

Основната разлика между моделите са камерите и размерът на батериите.

И двата модела имат стандартна камера, друга 123-ъглова камера, разполагаща и с лещи за увеличение на изображението. Galaxy Note 10 Plus има допълнителна камера, с която чрез увеличение могат да се получат по-добри снимки, особено при портретите.

Камерата ще може да се управлява с жестове от няколко крачки разстояние.

Така ще можем да избираме дали ще правим селфи, или ще заснемаме видео. С писалката S Pen ще командваме смартфона да приближава или отдалечава кадъра, както и да снима, натискайки бутона на устройството. По-малкият флагман е с батерия от 3.500 mAh, а по-големият разполага с 4.300 mAh.

За сметка на това налице ще бъде възможност за бързо зареждане с 25-ватово зарядно вместо такова за 15 вата. За Galaxy Note 10 Plus пък ще има зарядно с 45 вата, което обаче ще се продава отделно.

Note 10 ще може да обръща ръчно написаните бележки в текст.

Така, дори да сме писали грозно върху хартия, телефонът ще може вместо нас да обърне думите в дигитален текст, който, с използването на ключови думи, може да бъде потърсен и намерен в смартфона.

От днес флагманите на южнокорейския конгомерат ще могат да се поръчват предварително като у нас А1 вече стартира предварителните продажби на смартфоните.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

А1 с международно признание от Media & Interactive Design Awards

А1 получи световно признание от престижните Media & Interactive Design Awards, които отличиха със златна награда коледната кампания на телекома „Истинските неща се сбъдват”. Кампанията, осъществена от А1 в партньорство със Saatchi&Saatchi Sofia, триумфира в категория Consumer TV - Campaign or series със серия от два телевизионни клипа.

Онлайн търговци ще плащат новата голяма такса на Amazon

На Амазон (Amazon) не му предстоят хубави дни – Франция е на път да удари гиганта с големи такси, които той планира да покрие чрез онлайн търговците си. Тази прибързана стъпка обаче може допълнително да влоши взаимоотношенията между платформата и тези, които я използват, пишат от Business Insider.