Бизнес наръчник за малки и средни предприятия ще бъде публикуван на интернет страницата на икономическото министерство до дни. От него ще могат да се възползват всички предприятия, независимо дали започват своята дейност, искат да разширят своя бизнес или да прекратят работа.

Това обяви заместник-министърът на икономиката Лилия Иванова по време на „SMART GROWTH“, първата конференция за малък и среден бизнес, организирана от списание „Икономист“.

Икономическият зам.-министър посочи, че основната цел на наръчника е да поясни на бизнеса по-голямата част от режимите и процедурите, които МСП трябва да спазват в своята дейност. Той съдържа кратки описания и насоки за над 120 регулации, разпределени според фазата на жизнения цикъл на предприятията.

Те имат за цел да обяснят и насочат МСП при стартирането на бизнес, административното управление, финансовите и счетоводни операции, търговските дейности, защитата на личните данни, участието в процедури по ЗОП, научната и развойна дейност, промяна в структурата на бизнеса или прекратяване на дейността.

По темата: МСП
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Срокът за връщане скача с година, ако е-търговецът не посочи това право

Глобата за лъжа на търговец да е процент от печалбата

Срокът за връщане скача с година, ако е-търговецът не посочи това право

Глобата за нелоялни практики да е процент от оборота на търговеца. Сегашният Закон за защита на потребителите постановява фиксирани цени за размера на санкциите, но според регулатора трябва да се определи по-справедлив модел на санкциониране.

Само двама кандидати искат да изградят интелигентната система на АМ „Тракия“

Кандидатите за изграждането на интелигентна пътна система по магистрала „Тракия са само двама. Обединенията „ИТС Тракия“ („Алтимате“ - Букурещ, и СИСКОМ Инженеринг ЕАД) и „Тракия ИТС“ („Контракс“ АД, „Кейбъл Ком“ ООД и ЕТК ООД) са подали оферти по обществената поръчка на Агенция „Пътна инфраструктура“.

Общините сами ще определят какъв тип туризъм да рекламират (ОБНОВЕНА)

Кметовете, заедно с местния туристически бранш, сами да определят типа туризъм, който ще се развива на местните курорти. Това предлагат промени в Закона за туризма, които ще бъдат подадени към Министерския съвет до 2 седмици, обяви на брифинг ресорният министър Николина Ангелкова.