С до 45% скочи времето, което прекараме в игри

С до 45% скочи времето, което прекараме в игри

Времето, прекарано пред монитора за видеоигри, се е увеличило драстично. В ежемесечната си анкета относно потреблението на игри, Nielsen Games е разговаряло с близо 3000 души в САЩ, Германия, Франция и Великобритания. Според резултатите, с до 45 на сто се е увеличило времето, което прекарваме в разцъкване на видеоигри в седмицата между 23 и 29 март.

Рекордьор в това отношение са САЩ, следвани от Франция (38%), Великобритания (29%) и Германия (20%).

Скок се наблюдава и в онлайн присъствието ни, когато става дума за видеоигри. Самите те ни предлагат опцията да продължим да се социализираме дори и в ситуация на изолация. Неслучайно, 29 на сто от американските геймъри отбелязват, че все повече прекарват време в игри с приятели онлайн. В Европа отново процентът е по-нисък, но показва същата тенденция - във Великобритания, например, отбелязват ръст от 17%. В резултат на това, отчитат от Nielsen Games, повече респонденти отбелязват, че харчат и повече пари за забавление. Над една трета от анкетираните в САЩ отбелязват, че са увеличили перото си за игри в семейния бюджет. Пандемията увеличи и дигиталните продажби на игрите.

Въпреки  увеличеното онлайн присъствие с цел игра от ISFE – организацията, която представлява гейминг индустрията в Европа, подчертават, че не се очаква срив на интернета. Предвид, че стриймингът е сред най-големите предизвикателства за инфраструктурата, се подчертава, че той все още не е залегнал достатъчно сред потребителите на видеоигри. До по-голямо едновременно използване на интернет може да доведе единствено свалянето на различни заглавие. „За да се предотвратят потенциални проблеми с мрежата, свързани с даунлоудите по време на кризата с COVID-19, издателите на видеоигри и платформите взимат мерки като позиционирането на т.нар. графици за тегления на нови заглавия. По този начин даунлоудът се случва обикновено от късно вечер до ранната сутрин, когато потреблението на интернет е по-малко. Това е съобразено с различните територии и техните часови зони“, допълват от ISFE.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.