След като миналата година бяха хедлайнери на един от най-големите метъл фестивали в Европа – Wacken, през 2020 г. култовата немска банда Running Wild ще запишат сред фестивалните си участия и и българския Midalidare Rock.

Те ще открият второто издание на музикалния маратон на 17 юли, а на 19-ти ще го закрият иконите Judas Priest, които ще отбележат 50-тия си рожден ден у нас.

„Ние израснахме с музиката на Running Wild и нямам думи да опиша вълнението си, че те се съгласиха да дойдат в България за първи път и то на нашия фестивал. Лично аз като фен нямам търпение да ги видя на сцената и да чуя най-яките им хитове“, споделя Александър Алексиев, управител на Мидалидаре.

Създадени през 1976-а в Хамбург, с шестнадесет албума и над 5 милиона продадени копия, Running Wild се нареждат сред легендите на рок сцената в Европа. Бандата е известна с това, че никога не следва музикалните тенденции, музиката им е сурова, неподправена и безкомпромисна. „Ние сме автентични, защото залагаме на истински инструменти, а не експериментираме със синтезатори или други подобни“, споделят от групата.

Тридневният билет за второто издание на Midalidare Rock е на цена от 100 лева. След обявяване на третия хедлайнер пропуските ще са на цена от 120 лева. Деца до 12 години влизат безплатно.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Броим до 250 евро на билет за Евровизия

До 250 евро – толкова е максималната сума, с която ще трябва да се разделят ентусиастите, които искат да изгледат финала на Евровизия на живо. Цените на пропуските варират според това дали феновете искат да гледат някоя от двете репетиции или изпълненията на официалните церемонии.

„Ирландецът“ - една приказка за лоялността с почерка на Скорсезе

Четох някъде, че Мартин Скорсезе проявявал тежка форма на носталгия по гангстерските времена в „Ирландецът“. Явно написалият тези слова или не е гледал, или силно му е убягнал смисълът на новия филм на режисьора. Темата за ъндърграунда в Ню Йорк от средата на миналия век, където италианските преселници в САЩ често влизат в пререкания с ирландските такива, съвсем не е нова за Скорсезе. Самият той произлиза от този свят, затова и не е изненада, че в един от най-добрите му филмови шедьоври мафиотските мотиви са отново водещи.