Нови бизнес начинания заемат свободното време на Риана напоследък. Барбадоската перла иска да лансира свой собствен луксозен бранд и за целта води преговори с френската групировка LVMH.

Тя отговаря за световноизвестните брандове "Диор", "Луи Вюитон", "Фенди" и "Живанши".

Певицата иска да внедри там предстоящия си лейбъл, но собственикът на групировката Бернар Арто още не е дал коментар по темата.

Звездата вече има солиден опит в модната индустрия. Тя се включва като зрител и участник в най-големите фешън форуми в света. По време на седмицата на модата в Ню Йорк миналия септември Риана представи колекцията си от сутиени и прашки „Диви и готини“. Тогава тя обра овациите с бельо и спално облекло във всички цветове и размери. Изпълнителката на Diamonds заложи както на кльощави, така и на закръглени манекенки, а на подуима се появиха и бременни жени.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Според Пантон: Класическо синьо е цветът на 2020

Специалистите от консултантския институт за прогнозиране на цветове и цветни стандарти „Пантон“ казаха тежката си дума за основния цвят на 2020 година - това ще бъде класическото синьо.

„Пирели“ в търсене на Жулиета (СНИМКИ)

Драмата "Ромео и Жулиета“ - това е вдъхновението на италианския фотограф Паоло Роверси, който засне прочутия календар на „Пирели“ за 2020 година.