Renault разкри бъдещето на компактния си хечбек
5

Renault разкри бъдещето на компактния си хечбек

Серийната версия на прототипа Megane eVision ще може да изминава дълги разстояния с бързо зареждане

Френската компания Renault показа нова и иновативна концепция, наречена Megane eVision. Концептуалният модел Renault Megane eVision разкрива как ще изглежда бъдещото пето поколение на компактния хечбек от С-сегмента Megane, който е водещият модел в гамата на Renault от 25 години. Прототипът е базиран на изцяло новата модулна платформа CMF-EV и разкрива най-новите технологии в гамата от електрически автомобили на марката.

Динамичният хечбек Renault Megane eVision разполага с една от най-тънките батерии и нов ултракомпактен задвижващ механизъм, предлагащ повече простор. Неговите подобрени характеристики и светлинен подпис подчертават модерния облик на бъдещия модел.

Новият Megane eVision предизвиква съществуващите норми при електрическите автомобили по отношение на употреба, размер и дизайн, както и енергийна ефективност. Този автомобил от бъдещето съвсем скоро ще стане реалност и серийната версия на Megane eVision ще бъде представена от Renault през 2021 година.

Уникалният прототип Megane eVision има едновременно емоционален дизайн, иновативен интериор и технологично електрическо задвижване. С компактна дължина и с най-тънката батерия на пазара, Megane eVision предлага простора на автомобил от C-сегмента и задвижване само с електрически двигател. Външният вид на прототипа Renault Megane eVision изпъква с оригинален дизайн и необичайни пропорции.

Новият модел е мускулест и динамичен хечбек, с големи колела и с 20-инчови джанти във формата на лопатки на витло. В средата на предната част на Megane eVision свети логото на Renault, което свързва тънките триизмерни матрични светлини. Новият електромобил е двуцветен, като каросерията е решена в сатенено сив нюанс, а покривът и въздухозаборниците блестят в златисто.

Със своята дължина от 4,21 метра и голямо междуосие от 2,77 метра, Megane eVision осигурява в салона си повече пространство и простор за комфорта на пътниците. В интериора са поставени широки предни седалки и има повече място за краката отзад. В изцяло новия интериор е поставен тънък и елегантен инструментален панел.

Двигателят на Megane eVision е един от най-мощните в гамата на Renault във всички енергийни източници. Той има мощност от 160 кВт, еквивалентно на 217 к.с. и 300 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 8 секунди. Инженерите обещават максимално удоволствие от шофирането както на магистрали и междуселищни пътища, така и в града.

Новият Megane eVision има ултратънка батерия от 60 кВтч и значително намален разход на електроенергия. Моделът е оборудван с DC зарядно устройство до 130 кВт, което позволява по-бързо време за зареждане. С новата батерия за бързо зареждане, серийната версия на прототипа Megane eVision ще може да изминава дълги разстояния, например Лондон до Нюкасъл за същото време, колкото автомобил с двигател с вътрешно горене, имайки предвид спиранията за зареждане. Очаква се автономният пробег на новия Megane eVision да бъде около 350 км с едно зареждане.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.