0

Ф ренската компания Renault показа нова и иновативна концепция, наречена Megane eVision. Концептуалният модел Renault Megane eVision разкрива как ще изглежда бъдещото пето поколение на компактния хечбек от С-сегмента Megane, който е водещият модел в гамата на Renault от 25 години. Прототипът е базиран на изцяло новата модулна платформа CMF-EV и разкрива най-новите технологии в гамата от електрически автомобили на марката.

Френската компания Renault показа нова и иновативна концепция, наречена Megane eVision. Концептуалният модел Renault Megane eVision разкрива как ще изглежда бъдещото пето поколение на компактния хечбек от С-сегмента Megane, който е водещият модел в гамата на Renault от 25 години. Прототипът е базиран на изцяло новата модулна платформа CMF-EV и разкрива най-новите технологии в гамата от електрически автомобили на марката.

Динамичният хечбек Renault Megane eVision разполага с една от най-тънките батерии и нов ултракомпактен задвижващ механизъм, предлагащ повече простор. Неговите подобрени характеристики и светлинен подпис подчертават модерния облик на бъдещия модел.

Новият Megane eVision предизвиква съществуващите норми при електрическите автомобили по отношение на употреба, размер и дизайн, както и енергийна ефективност. Този автомобил от бъдещето съвсем скоро ще стане реалност и серийната версия на Megane eVision ще бъде представена от Renault през 2021 година.

Уникалният прототип Megane eVision има едновременно емоционален дизайн, иновативен интериор и технологично електрическо задвижване. С компактна дължина и с най-тънката батерия на пазара, Megane eVision предлага простора на автомобил от C-сегмента и задвижване само с електрически двигател. Външният вид на прототипа Renault Megane eVision изпъква с оригинален дизайн и необичайни пропорции.

Новият модел е мускулест и динамичен хечбек, с големи колела и с 20-инчови джанти във формата на лопатки на витло. В средата на предната част на Megane eVision свети логото на Renault, което свързва тънките триизмерни матрични светлини. Новият електромобил е двуцветен, като каросерията е решена в сатенено сив нюанс, а покривът и въздухозаборниците блестят в златисто.

Със своята дължина от 4,21 метра и голямо междуосие от 2,77 метра, Megane eVision осигурява в салона си повече пространство и простор за комфорта на пътниците. В интериора са поставени широки предни седалки и има повече място за краката отзад. В изцяло новия интериор е поставен тънък и елегантен инструментален панел.

Двигателят на Megane eVision е един от най-мощните в гамата на Renault във всички енергийни източници. Той има мощност от 160 кВт, еквивалентно на 217 к.с. и 300 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема по-малко от 8 секунди. Инженерите обещават максимално удоволствие от шофирането както на магистрали и междуселищни пътища, така и в града.

Новият Megane eVision има ултратънка батерия от 60 кВтч и значително намален разход на електроенергия. Моделът е оборудван с DC зарядно устройство до 130 кВт, което позволява по-бързо време за зареждане. С новата батерия за бързо зареждане, серийната версия на прототипа Megane eVision ще може да изминава дълги разстояния, например Лондон до Нюкасъл за същото време, колкото автомобил с двигател с вътрешно горене, имайки предвид спиранията за зареждане. Очаква се автономният пробег на новия Megane eVision да бъде около 350 км с едно зареждане.