Renault Megane стана хибрид и зарежда от контакта
8
.

Renault Megane стана хибрид и зарежда от контакта

Обновеният модел е получил модерни технологии за още повече удоволствие от шофирането

Renault Megane е емблематичен автомобил за френската марка, който се произвежда от 1995 година като наследник на Renault 19. От тогава до сега в целия свят глобално са продадени над 7 милиона бройки от четирите поколения на модела. Последната генерация беше представена през 2015 година, а сега очаквано получи модернизация, която обхваща всички каросерии на модела - хечбек, седан и комби. В гамата на Megane за първи път е добавен и Plug-in хибрид, който се зарежда в контакта.

Новият хибрид Renault Megane E-Tech Plug-in се задвижва от 1,6-литров 4-цилиндров бензинов двигател в комбинация с два електромотора и автоматична скоростна кутия без съединител, която предоставя отлична ефективност и едва забележими смени на предавките. Сумарната мощност на хибридната система е 160 к.с. Новата хибридна технология е фокусирана върху възстановяването на енергия и е пряко вдъхновена от опита на Renault във Формула 1. Със своята батерия с капацитет от 9,8 кВтч, новото Renault Megane E-Tech Plug-in може да се задвижва със 100% електрическа мощност със скорост до 135 км/ч. Ефективността на системата му за управление на енергията му позволява да постигне пробег от 50 км в смесен цикъл и до 65 км в градски условия по цикъла WLTP, без да използва двигателя с вътрешно горене.

Новото Renault Megane E-Tech Plug-in може да се движи без консумация на гориво при ежедневни пътувания и е идеален семеен автомобил за дълги пътувания през почивните дни. Независимо от нивото на заряд на батерията, зареждащото се Renault Megane E-Tech Plug-in се възползва от основните предимства на хибридната система, като използване на електродвигателя при стартиране на автомобила за подобрена отзивчивост и намален разход на гориво. Новият хибриден двигател ще се предлага първоначално за Renault Megane Grandtour, а за версията хечбек - на по-късен етап.

Новото Renault Megane предлага обновен и модернизиран кокпит с нов 9,3-инчов мултимедиен екран и 10,2-инчов екран на арматурното табло с всички функции на мултимедийната система Renault Easy Link. Системата е вдъхновена от използването на смартфони и е проектирана да бъде ергономична и функционална за по-лесна употреба. Налични са нови асистиращи системи за шофиране, като за поддържане на лентата на движение и автоматично спиране и потегляне при натоварено движение, както и автономна система, която предлага комфорт и спокойствие зад волана.

Спортната версия на Renault Megane с логото R.S. получава подобрен 1,8-литров турбодвигател с мощност 300 к.с. с директно впръскване, както при версията Trophy. Въртящият момент е увеличен до 420 Нм със скоростната кутия с двоен съединител EDC и до 400 Нм с 6-степенната механична скоростна кутия. Увеличаването на мощността води до по-добро ускорение дори при високи обороти, а повишеният въртящ момент носи още по-голямо удоволствие от шофирането. Системата 4Control предлага максимална гъвкавост при остри завои и стабилност при бързи завои. Новият R.S. Monitor предоставя множество параметри на автомобила в реално време.

Дизайнерската линия R.S. Line в семейството на Megane заменя старата GT Line. С по-богатото и усъвършенствано съдържание, новата линия R.S. Line е нещо повече от промяна на името. Нейните екстериор и интериор придобиват по-спортен вид, за да отговорят на очакванията на нарастващия брой клиенти, които искат силно диференциране чрез динамичен дизайн.

Назад

КОМЕНТАРИ

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.