Renault Megane R.S. Trophy-R постави нов официален рекорд с време 7:40,100 минути за обиколка на дългата 20,6 километра отсечка „Нордшлайфе” на легендарната германска писта „Нюрбургринг” в категорията на автомобили с предно предаване. Новият модел на подразделението Renault Sport е състезателен автомобил, разработен за много кратко време от малък специализиран екип, работещ по гъвкава схема.

Новото Renault Megane R.S. Trophy-R се задвижва от 1,8-литров бензинов турбодвигател с мощност от 300 к.с. като този на Megane R.S. Trophy. Новият автомобил е проектиран с фокус върху три аспекта - максимално намаляване на теглото, с до 130 кг в сравнение с Megane R.S. Trophy без допълнително оборудване, усъвършенствана аеродинамика и нови настройки на шасито.

Историята на Renault Megane R.S. и пистата „Нюрбургринг” продължава повече от 10 години. През 2008 г. Megane R.S. R26.R завършва обиколка за 8:17 минути и поставя първия рекорд в категорията на автомобилите с предно предаване. Времето е подобрено 3 години по-късно - през 2011 г., от второто поколение Megane R.S. във версия Trophy, управлявано от създателя си Лоран Хургон (8:07,97 минути). През 2014 г. Хургон сваля времето под 8 минути (7:54,36 минути) за първи път с Trophy-R версията на Megane III R.S. Той участва и в опитите за нов рекорд с Renault Megane R.S. Trophy-R.

Новото Renault Megane R.S. Trophy-R ще бъде лансирано като ексклузивна лимитирана серия от неколкостотин автомобила. Пилотите от отбора на Renault във Формула 1 – Даниел Рикардо и Нико Хюлкенберг ще представят Renault Megane R.S. Trophy-R в рамките на Гран При на Монако. Спортните автомобили, проектирани и разработени от подразделението Renault Sport, са наследници на 120-годишния опит на Renault в моторните спортове и 40 години участие във Формула 1.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.