Renault Megane R.S. Trophy-R постави нов официален рекорд с време 7:40,100 минути за обиколка на дългата 20,6 километра отсечка „Нордшлайфе” на легендарната германска писта „Нюрбургринг” в категорията на автомобили с предно предаване. Новият модел на подразделението Renault Sport е състезателен автомобил, разработен за много кратко време от малък специализиран екип, работещ по гъвкава схема.

Новото Renault Megane R.S. Trophy-R се задвижва от 1,8-литров бензинов турбодвигател с мощност от 300 к.с. като този на Megane R.S. Trophy. Новият автомобил е проектиран с фокус върху три аспекта - максимално намаляване на теглото, с до 130 кг в сравнение с Megane R.S. Trophy без допълнително оборудване, усъвършенствана аеродинамика и нови настройки на шасито.

Историята на Renault Megane R.S. и пистата „Нюрбургринг” продължава повече от 10 години. През 2008 г. Megane R.S. R26.R завършва обиколка за 8:17 минути и поставя първия рекорд в категорията на автомобилите с предно предаване. Времето е подобрено 3 години по-късно - през 2011 г., от второто поколение Megane R.S. във версия Trophy, управлявано от създателя си Лоран Хургон (8:07,97 минути). През 2014 г. Хургон сваля времето под 8 минути (7:54,36 минути) за първи път с Trophy-R версията на Megane III R.S. Той участва и в опитите за нов рекорд с Renault Megane R.S. Trophy-R.

Новото Renault Megane R.S. Trophy-R ще бъде лансирано като ексклузивна лимитирана серия от неколкостотин автомобила. Пилотите от отбора на Renault във Формула 1 – Даниел Рикардо и Нико Хюлкенберг ще представят Renault Megane R.S. Trophy-R в рамките на Гран При на Монако. Спортните автомобили, проектирани и разработени от подразделението Renault Sport, са наследници на 120-годишния опит на Renault в моторните спортове и 40 години участие във Формула 1.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Новото BMW Z4 пренася концепцията за класически роудстър към утрешния свят

Състезание с вятъра под открито небе

Новото BMW Z4 пренася концепцията за класически роудстър към утрешния свят

Двуместните спортни кабриолети присъстват в гамата на BMW още от създаването на автомобилното подразделение на марката. Модели като BMW 328, 507 и Z8 отдавна станаха култови и колекционерски. От 2002 г. марката възроди роудстъра в гамата си с първото BMW Z4, а сега дойде време за третото поколение на модела. Любимият на мнозина спортен двуместен открит модел се връща към корените си, като същевременно не пропуска да подчертае натрупания през годините опит. Ако обичате да шофирате бързо и от време на време се състезавате с мотоциклетисти на светофара, то най-подходящият автомобил за вас е BMW Z4.

Прототип на британския всъдеход подпомогна опазването на намаляващия брой лъвове в Кения

Новият Land Rover Defender дебютира на екстремна мисия в Африка

Прототип на британския всъдеход подпомогна опазването на намаляващия брой лъвове в Кения

Новият Land Rover Defender доказа, че е по-силен и по-проходим от всякога още преди официалната си премиера, която ще се състои по-късно тази година. Маскиран прототип на легендарния всъдеход премина успешно през редица екстремни изпитания върху предизвикателни терени в Кения, като част от програмата за опазване на лъвовете в Африка. Прототипът на новия Land Rover Defender е снабден с повдигнато въздушно окачване и дегизиран с камуфлаж, разработен специално за местната околност.

Новото BMW 320d xDrive съчетава динамиката на спортист с разход на градски мъник

Най-доброто от двата свята

Новото BMW 320d xDrive съчетава динамиката на спортист с разход на градски мъник

Новото BMW Серия 3 с индекс G20 първоначално не се фокусира върху хибридното или електрическото задвижване. Разбира се, ще има и такива версии, но те ще се появят по-късно. При премиерата на новата „тройка”, BMW разчита на обичайните бензинови и дизелови двигатели с турбокомпресор и директно впръскване на горивото. Безспорно BMW предлага най-добрите дизелови двигатели в света и няма смисъл да се отказва от тях. Освен това седанът BMW 320d е най-продаваният модел на концерна, който запазва лидерството си въпреки експанзията на кросоувърите.