Новият флагман в гамата на Renault – Koleos, изглежда ярко и привлича вниманието, особено в разкошната топверсия Initiale Paris, лансирана за първи път на българския пазар. Емблематичната версия в историята на Renault във Франция блести с чара на Париж и съблазнява с луксозния си салон и богато серийно оборудване. В дизайна на модела изпъкват елегантните линии, които подчертават емблематичния за версията цвят „Аметист”.

Особено интересно изглежда предната част, в която има множество стилистични подобрения. Хромираната радиаторна решетка всява респект, а фаровете са допълнени с извити дневни светлини. При Initiale Paris оптиката е напълно светодиодна. Предните калници са украсени с оригинални хромирани лайстни, а задните са съчетани с елегантността на мускулестите повърхности. На праговете са поставени сребристи облицовки. Стандартното оборудване на версията включва 19-инчови двуцветни алуминиеви джанти и надпис Initiale Paris под логото на Renault. Задните светлини се простират по цялата ширина, а на върха на багажната врата е поставен дискретен спойлер, който завършва атлетичния профил на модела.

Приятните изненади продължават и в салона на новото Renault Koleos. В елегантния интериор блестят хромирани прагове с надпис Initiale Paris и висококачествен кожен салон от пълнозърнеста кожа Nappa. Тя остава гладка и еластична, като е използвана за покритие на скоростния лост и волана с гравиран знак Initiale Paris. Първокласните шевове на седалките са направени ръчно, за да се гарантира майсторска изработка. Всички пластмасови детайли са украсени с черни лакирани вложки, а светодиодното осветление в салона е с променящи се цветове.

Предните седалки с комфортни обгръщащи подглавници глезят водача и пътника до него с електрическо регулиране, масаж, отопление и вентилация. Високата позиция помага за добрия обзор напред и настрани, а маневрирането назад е улеснено от камера за заден ход. Мултимедийната система на централната конзола е подчертана от специфично цветово покритие. На централния панел е поставен 8,7-инчов сензорен екран на мултимедийната система R-Link 2 във вид на таблет. Благодарение на него, за аудиосистемата и климатроника има много малко бутони. За перфектния саунд в салона се грижи озвучителната система Bose. На втория ред седалки има достатъчно пространство за краката и над главите дори на високи пътници, а широчината позволява отзад да седнат удобно трима възрастни човека.

Обемът на багажника е 550 литра в нормално състояние и 1690 литра със сгънати задни седалки. Капакът на багажника е оборудван с електрическо задвижване и сензорно отваряне. Освен това топверсията Initiale Paris включва двузонов климатроник, сензори за дъжд и светлина, навигационна система, Bluetooth връзка, камера за задно виждане, адаптивен круиз контрол, безключов достъп и бутон за стартиране на двигателя, автопилот за самостоятелно паркиране, система за стабилизация и контрол на налягането в гумите. Като опция се предлага още панорамен електрически стъклен покрив. В помощ на водача е налична система за автоматично аварийно спиране, система за наблюдение на платното за движение и мониторинг на слепите зони.

Новото Renault Koleos Initiale Paris е оборудвано с 2,0-литров турбодизелов двигател dCi 175 и се предлага в две версии с възможност за предно и двойно задвижване. 2,0-литровият мотор с турбокомпресор и директно впръскване на горивото развива максимална мощност от 175 к.с. Моторът е комбиниран с безстепенна скоростна кутия X-Tronic, която работи като автоматична трансмисия с различни предавателни числа. Водачът може да избере ръчен режим на скоростната кутия със 7 виртуални предавки и да се възползва от моторната спирачка. На пътя Koleos не е особено пъргав и ще пасне на спокойните водачи, за които динамиката е на заден план. Има какво да се желае и по отношение на окачването, което на равна настилка вози добре, но при дупки и легнали полицаи издава твърдия си характер.

Новото Renault Koleos със задвижване 4х4 е подходящ автомобил за експедиции и преходи. Технологията постоянно следи условията на движение и подобрява сцеплението. Системата е много лесна за използване и позволява избор на три режима според терена. Чрез бутон, разположен от лявата страна на волана, се избира един от режимите 2WD, Auto или Lock. Най-икономичен е Koleos на сух път в режим 2WD, когато се задвижва от предните колела, а разходът на гориво е около 6 л/100 км. В градски условия и на магистрала, консумацията е 7,5 л/100 км. Цената на версията Initiale Paris с предно предаване е 69 490 лева, а с 4х4 е 73 490 лева.

Технически характеристики

Renault Koleos dCi 175 X-Tronic 4x4 Initiale Paris

2,0-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател

X-Tronic безстепенна автоматична скоростна кутия

175 к.с. максимална мощност при 3750 об/мин

380 Нм максимален въртящ момент при 2000 об/мин

10,2 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

204 км/ч максимална скорост

6,4 л/100 км среден разход на дизел

168 г/км емисии на СО2

73 490 лева цена на модела

По темата: Renault Koleos Париж
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel Grandland X стана хибрид и тръгна на ток

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel представи изцяло новата хибридна версия на Grandland X, наречена Hybrid4. Моделът с plug-in хибридно задвижване PHEV и двойно предаване на Grandville X поема ролята на флагман във високопроходимата гама на Opel, включваща Crossland X и Mokka X. Новият модел може да се поръча по желание с черен преден капак и съчетава силата на 1,6-литров бензинов турбодвигател с два електромотора, достигайки системна мощност до 300 к.с. Предварителните данни за разхода на гориво сочат средно 2,2 л/100 км и емисии на CO2 от 49 г/км.

Френският кросоувър получи фейслифт, луксозен интериор и нов бензинов турбодвигател

Фина шлифовка за Renault Kadjar

Френският кросоувър получи фейслифт, луксозен интериор и нов бензинов турбодвигател

Французите от Renault влязоха в най-бързо развиващия се сегмент на компактни кросоувъри през 2015 година с Kadjar. Моделът бързо спечели сърцата на стотици хиляди хора по света и проби сред конкурентите в сегмента с атрактивна визия, просторен и комфортен интериор, динамични и икономични двигатели, и не на последно място приемлива цена. Сега Kadjar идва обновен и отново е един от най-привлекателните кросоувъри на пазара, благодарение на подобрените си качества.

Новият Range Rover Evoque също дефилира в дома на посланика на Великобритания

Jaguar I-PACE блесна с ексклузивна премиера в България

Новият Range Rover Evoque също дефилира в дома на посланика на Великобритания

В резиденцията на британския посланик, нейно превъзходителство Ема Хопкинс, се състоя ексклузивната премиера на първия премиум електрически SUV в света - новия Jaguar I-PACE. Управителят на „Мото-Пфое” Атанас Фурнаджиев лично представи пред отбрана публика заможни българи най-награждаваната кола през последните месеци. За по-малко от една година от официалното си представяне, новият Jaguar I-PACE спечели повече от 70 престижни международни награди.