Новият флагман в гамата на Renault – Koleos, изглежда ярко и привлича вниманието, особено в разкошната топверсия Initiale Paris, лансирана за първи път на българския пазар. Емблематичната версия в историята на Renault във Франция блести с чара на Париж и съблазнява с луксозния си салон и богато серийно оборудване. В дизайна на модела изпъкват елегантните линии, които подчертават емблематичния за версията цвят „Аметист”.

Особено интересно изглежда предната част, в която има множество стилистични подобрения. Хромираната радиаторна решетка всява респект, а фаровете са допълнени с извити дневни светлини. При Initiale Paris оптиката е напълно светодиодна. Предните калници са украсени с оригинални хромирани лайстни, а задните са съчетани с елегантността на мускулестите повърхности. На праговете са поставени сребристи облицовки. Стандартното оборудване на версията включва 19-инчови двуцветни алуминиеви джанти и надпис Initiale Paris под логото на Renault. Задните светлини се простират по цялата ширина, а на върха на багажната врата е поставен дискретен спойлер, който завършва атлетичния профил на модела.

Приятните изненади продължават и в салона на новото Renault Koleos. В елегантния интериор блестят хромирани прагове с надпис Initiale Paris и висококачествен кожен салон от пълнозърнеста кожа Nappa. Тя остава гладка и еластична, като е използвана за покритие на скоростния лост и волана с гравиран знак Initiale Paris. Първокласните шевове на седалките са направени ръчно, за да се гарантира майсторска изработка. Всички пластмасови детайли са украсени с черни лакирани вложки, а светодиодното осветление в салона е с променящи се цветове.

Предните седалки с комфортни обгръщащи подглавници глезят водача и пътника до него с електрическо регулиране, масаж, отопление и вентилация. Високата позиция помага за добрия обзор напред и настрани, а маневрирането назад е улеснено от камера за заден ход. Мултимедийната система на централната конзола е подчертана от специфично цветово покритие. На централния панел е поставен 8,7-инчов сензорен екран на мултимедийната система R-Link 2 във вид на таблет. Благодарение на него, за аудиосистемата и климатроника има много малко бутони. За перфектния саунд в салона се грижи озвучителната система Bose. На втория ред седалки има достатъчно пространство за краката и над главите дори на високи пътници, а широчината позволява отзад да седнат удобно трима възрастни човека.

Обемът на багажника е 550 литра в нормално състояние и 1690 литра със сгънати задни седалки. Капакът на багажника е оборудван с електрическо задвижване и сензорно отваряне. Освен това топверсията Initiale Paris включва двузонов климатроник, сензори за дъжд и светлина, навигационна система, Bluetooth връзка, камера за задно виждане, адаптивен круиз контрол, безключов достъп и бутон за стартиране на двигателя, автопилот за самостоятелно паркиране, система за стабилизация и контрол на налягането в гумите. Като опция се предлага още панорамен електрически стъклен покрив. В помощ на водача е налична система за автоматично аварийно спиране, система за наблюдение на платното за движение и мониторинг на слепите зони.

Новото Renault Koleos Initiale Paris е оборудвано с 2,0-литров турбодизелов двигател dCi 175 и се предлага в две версии с възможност за предно и двойно задвижване. 2,0-литровият мотор с турбокомпресор и директно впръскване на горивото развива максимална мощност от 175 к.с. Моторът е комбиниран с безстепенна скоростна кутия X-Tronic, която работи като автоматична трансмисия с различни предавателни числа. Водачът може да избере ръчен режим на скоростната кутия със 7 виртуални предавки и да се възползва от моторната спирачка. На пътя Koleos не е особено пъргав и ще пасне на спокойните водачи, за които динамиката е на заден план. Има какво да се желае и по отношение на окачването, което на равна настилка вози добре, но при дупки и легнали полицаи издава твърдия си характер.

Новото Renault Koleos със задвижване 4х4 е подходящ автомобил за експедиции и преходи. Технологията постоянно следи условията на движение и подобрява сцеплението. Системата е много лесна за използване и позволява избор на три режима според терена. Чрез бутон, разположен от лявата страна на волана, се избира един от режимите 2WD, Auto или Lock. Най-икономичен е Koleos на сух път в режим 2WD, когато се задвижва от предните колела, а разходът на гориво е около 6 л/100 км. В градски условия и на магистрала, консумацията е 7,5 л/100 км. Цената на версията Initiale Paris с предно предаване е 69 490 лева, а с 4х4 е 73 490 лева.

Технически характеристики

Renault Koleos dCi 175 X-Tronic 4x4 Initiale Paris

2,0-литров 4-цилиндров турбодизелов двигател

X-Tronic безстепенна автоматична скоростна кутия

175 к.с. максимална мощност при 3750 об/мин

380 Нм максимален въртящ момент при 2000 об/мин

10,2 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

204 км/ч максимална скорост

6,4 л/100 км среден разход на дизел

168 г/км емисии на СО2

73 490 лева цена на модела

По темата: Renault Koleos Париж
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.