0

Н а автосалона в Париж от 4 до 14 октомври Renault ще покаже обновения Kadjar, който според създателите е подобрен във всяко отношение. Моделът има по-стилен външен вид с динамични линии. Обновеното Renault Kadjar поставя акцент върху комфорта, качеството и ергономичния дизайн. Интериорът е преработен за още по-приятно ежедневно шофиране. Освен това кросоувърът се задвижва от по-модерни бензинови и дизелови двигатели с по-добра ефективност и по-приятно шофиране.

На автосалона в Париж от 4 до 14 октомври Renault ще покаже обновения Kadjar, който според създателите е подобрен във всяко отношение. Моделът има по-стилен външен вид с динамични линии. Обновеното Renault Kadjar поставя акцент върху комфорта, качеството и ергономичния дизайн. Интериорът е преработен за още по-приятно ежедневно шофиране. Освен това кросоувърът се задвижва от по-модерни бензинови и дизелови двигатели с по-добра ефективност и по-приятно шофиране.

Дизайнерите на Renault са преработили предната и задната част на Kadjar, за да му придадат още по-привлекателен вид. Новите елементи включват по-широка решетка с нови хромирани елементи и по-стилни и по-цветни брони. В предната част на обновения Kadjar се забелязва светлинният подпис във формата на буквата C от гамата на Renault. Той е подсилен от добавените LED светодиоди в дневните светлини. Фаровете за мъгла вече са правоъгълни и са със светодиоди. В резултат на това потреблението на енергия е шест пъти по-ниско, отколкото при халогенните лампи. В преработената задна броня са добавени елементи от хром. Антената тип перка на акула се вижда в по-високите нива на оборудване. За новото Renault Kadjar ще се предлагат два нови модела 17- и 19-инчови джанти, както и три нови свежи цвята - зелен „Урал“, син „Метал“ и сив „Хайленд“.

В интериора на обновеното Renault Kadjar са подобрени комфортът на пътниците, както и качеството на материалите и сглобката. Централната конзола е получила

нов 7-инчов мултимедиен сензорен екран с капацитивна технология

за по-ярък дисплей и по-голяма чувствителност. От този екран шофьорът има достъп до мултимедийната система R-LINK 2 посредством контролерите от двете страни. Новият контролен панел на автоматичния климатик е с по-ергономичен дизайн, като температурните настройки и настройките за вентилация се контролират от въртящи се регулатори. Въздуховодите, дръжките на вратите и централната конзола съдържат елементи от сатениран хром. Вътрешните панели на вратите са снабдени с нови бутони за управление на електрическите прозорци и външните огледала, с осветление за по-лесно използване през нощта. За новото ниво на оборудване Black Edition има тапицерия от алкантара в черен цвят и специални защитни стелки.

Обновеното Renault Kadjar е оборудвано с нови бензинови и дизелови двигатели. За първи път се предлага новият 1,3-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател, разработен съвместно с Daimler. Версията TCe 140 с мощност 140 к.с. се предлага с 6-степенна механична скоростна кутия, а за по-мощната версия TCe 160 със 160 к.с. се предлага освен стандартната механична трансмисия и

опционална 7-степенна автоматична трансмисия с двоен съединител.

Дизеловите двигатели са модернизирани със система за селективна каталитична редукция, считана за най-ефективният разтвор за пречистване на азотен оксид. Тази технология намалява нивата на вредни емисии в двигателя, без да прави компромис с динамиката. В същото време двигателите са по-мощни. Двигателят Blue dCi 115 разполага с мощност 115 к.с. и въртящ момент от 260 Нм. Предлага се с 6-степенна ръчна скоростна кутия, а на по-късен етап ще се комбинира и със 7-степенна автоматична скоростна кутия с двоен съединител. Двигателят Blue dCi 150 е с работен обем 1,8 литра и е с мощност 150 к.с. Съчетан е с 6-степенна механична скоростна кутия и ще бъде наличен при версиите с 4x4.

Трансмисията със задвижване на четирите колела 4WD на Renault Kadjar се ползва от опита на Nissan и осигурява стабилност както по хлъзгави пътища през зимата, така и по мека настилка. Водачът има достъп до три различни режима на работа, които се избират посредством въртящ се контролер на централната конзола. При режим 2WD трансмисията е свързана само с предните колела за намаляване разхода на гориво. В режим Auto

вградената електроника автоматично разделя въртящия момент между предната и задната ос

в зависимост от нивото на сцепление. До 50% от въртящия момент може да бъде прехвърлен към задната ос. В режим Lock централният диференциал е заключен за постоянно прехвърляне на 50% от въртящия момент към задната ос. За използване при движение по груби и неравни повърхности, този режим работи със скорост до 40 км/ч.

С просвет от 200 мм, преден ъгъл на заход 17 градуса и заден ъгъл на заход 25 градуса, обновеното Renault Kadjar може да се справи с всяко предизвикателство. Версиите с предно предаване са оборудвани със система Extended Grip, която подобрява сцеплението и движението през кални или пясъчни терени. С помощта на въртящ се контролер на централната конзола, могат да бъдат избрани три режима на системата Extended Grip, комбинирана с гуми Mud & Snow.