Ремонтът на участъка от магистрала „Тракия“ от Чирпан до Стара Загора, за който преди повече от година се въведе ограничение на скоростта от 90 км/ч, ще струва около 40 млн. лева.

Ограничението на скоростта ще остане, тъй като Агенция „Пътна инфраструктура“ не разполага с достатъчен бюджет за отстраняването на неравностите по магистралата. Това става ясно от писмен отговор на министъра на регионалното развитие и благоустройството Петя Аврамова на въпрос на депутат, публикуван на сайта на Народното събрание. Трасето с неравностите е с обща дължина 40 км. Строителството е започнало през 2003 г., като първият подучастък е въведен в експлоатация през 2007 г., а вторият – през 2011 г., посочва се в отговора на Аврамова. Изпълнител е Сдружение „Рънуей - БГ“ с водещ партньор „Пи Ес Ай“. Гаранционният период на отсечката е бил 5 години и е изтекъл. „Понастоящем за този участък от автомагистралата се полагат грижи по линия на текущото поддържане със средства от бюджета“, обяснява Петя Аврамова. Според нея основните причини за неравностите са свързани с интензивния трафик, включително тежкотоварното движение.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

На още 8 държавни язовира разрешават любителския риболов

Още осем язовира ще бъде разрешено практикуването на любителски риболов извън санитарно-охранителните им зони. Това пише в предложение за изменение на наредба от 2008 г. за ползването на държавните язовири и правилата за извършване на стопански, любителски риболов и аквакултури в такива обекти. Добавените съоръжения са „Батак“, „Белмекен“, „Въча“, „Калин“, „Кричим“, „Пловдивци“, „Среченска бара“ и „Чаира“.

Чужди инвеститори искат да строят магистрала от Русе до Маказа

За шест години може да бъде построена нова автомагистрала, която да свърже Дунав с Егейско море. Германски, испански, френски, италиански и гръцки компании са сред потенциалните концесионери за строителство на новия аутобан "Дунав - Егея", който е част от проекта ABC+De за връзка между Егейско море и Балтийско море, както и за река Дунав, съобщи инж. Румен Марков.