0

Н ай-красивият британски всъдеход - Range Rover Velar, вече ще бъде още по-желан, тъй като получи Plug-in хибрид технология, нова информационно-развлекателна система и елегантни дизайнерски щрихи. Луксозният SUV от Land Rover предлага на клиентите перфектния баланс от елегантен дизайн и съвременни технологии, вече и с електрическа мощност. Новият модел P400e Plug-in хибрид съчетава задвижване от 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател с мощност 300 к.с. и електрически мотор със 141 к.с., произвеждайки сумарна мощност от 404 к.с. и 640 Нм въртящ момент и с впечатляващо ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди.

Най-красивият британски всъдеход - Range Rover Velar, вече ще бъде още по-желан, тъй като получи Plug-in хибрид технология, нова информационно-развлекателна система и елегантни дизайнерски щрихи. Луксозният SUV от Land Rover предлага на клиентите перфектния баланс от елегантен дизайн и съвременни технологии, вече и с електрическа мощност. Новият модел P400e Plug-in хибрид съчетава задвижване от 2,0-литров 4-цилиндров бензинов турбодвигател с мощност 300 к.с. и електрически мотор със 141 к.с., произвеждайки сумарна мощност от 404 к.с. и 640 Нм въртящ момент и с впечатляващо ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди.

Британският всъдеход е оборудван с литиево-йонна батерия с капацитет 17,1 кВтч, разположена под багажника, която може да бъде заредена до 80% само за 30 минути, използвайки точка за бързо зареждане с постоянен ток. Ако се използва стандартна зарядна кутия за стена с мощност 7 кВт, зареждането става за около 1 час 40 минути. В изцяло електрически режим с нулеви вредни емисии, новият Range Rover Velar P400e изминава впечатляващ електрически пробег от 53 км. При заредена батерия, разходът на гориво е едва 2,2 л/100 км, а емисиите на CO2 са само 49 г/км.

Освен с новото Plug-in хибридно задвижване, Range Rover Velar вече се предлага и с нови 3,0-литрови редови 6-цилиндрови двигатели Ingenium. Най-новото поколение ефективни бензинови и дизелови двигатели се предлагат с 48-волтова технология Mild Hybrid (MHEV) за намален разход на гориво и по-комфортно пътуване.

Новите редови 6-цилиндрови двигатели се предлагат като варианти D300 с дизелов двигател с мощност 300 к.с. и P400 – бензинов мотор с мощност 400 к.с. със задвижване на всички колела. Всеки от моделите е оборудван стандартно с въздушно окачване за оптимален комфорт на возене.

За по-ефективна работа, системата MHEV използва интегриран стартов генератор за да събира енергия, обикновено загубена при забавяне, която след това се съхранява в 48-волтова литиево-йонната батерия, разположена под багажника. Генераторът е в състояние да преразпредели съхранената енергия, за да подпомогне двигателя при ускоряване, като същевременно предоставя по-усъвършенствана и отзивчива работа на системата Stop/Start.

Новият редови 6-цилиндров бензинов двигател P400 генерира въртящ момент от 550 Нм и осигурява смайващо ускорение от място до 100 км/ч за 5,5 секунди. Моторът разполага с електрически компресор, подпомаган от двоен турбокомпресор и система за плавно променяща се височина на повдигане на клапаните. Дизеловият агрегат D300 генерира въртящ момент от 650 Нм, предлагайки ускорение от 0 до 100 км/ч за 6,5 секунди с разход на гориво от 7,4 л/100 км и емисии на CO2 от 194 г/км.

Последователните турбокомпресори и усъвършенстваната система за последваща обработка правят този двигател един от водещите дизели в света. Новите дизелови агрегати Ingenium отговарят на стандартите Real Driving Emissions Step 2 и Euro 6d-final с 48-волтова мека хибридна технология, повишаваща реакциите на автомобила и спомагаща за намаляване разхода на гориво. Благодарение на това новият дизелов мотор Ingenium е един от водещите в света чисти дизелови двигатели.

Агрегатът вече е наличен и за големите Range Rover и Range Rover Sport. Следващото поколение 4-цилиндров турбодизелов мотор Ingenium D200 с мощност 204 к.с., представен в Range Rover Velar, предлага повече мощност, по-ниски емисии на CO2 и по-нисък разход на гориво. Дизеловият двигател се предлага със същата 48-волтова мека хибридна технология с емисии на CO2 от 165 г/км и среден разход на гориво от 6,3 л/100 км.

Интериорът на луксозния всъдеход Range Rover Velar се отличава с опростен дизайн, подчертан от красиво интегрирани сензорни екрани, които сега са оборудвани с най-съвременната информационно-развлекателна система Pivi и Pivi Pro на Land Rover. Интелигентната и интуитивна система Pivi Pro се предлага стандартно за ниво на оборудване S, трансформира дигиталното изживяване във Velar. Тя е лесна за употреба, с опростен интерфейс и намален брой на взаимодействия за повишаване на безопасността.

Мултимедията се отличава със свежа графика и бърза отзивчивост, благодарение на нова електрическа архитектура под повърхността, гарантираща, че екраните и навигационната система са готови за секунди чрез специален източник на енергия. Клиентите имат достъп до онлайн актуализации на софтуера, намалявайки необходимостта да посещават сервизен център. Вградената връзка за данни означава, че клиентите имат достъп до най-новите карти, приложения и софтуерни модули на автомобила с актуализации, насрочени през сензорния екран.

Поточното предаване на музика и медии е улеснено чрез системата Spotify, която се интегрира за първи път директно в менюто за развлечения, с включени данни, докато има възможност и за Bluetooth връзка на два телефона едновременно. В Range Rover Velar вече работи и системата Active Road Noise Cancellation, която потиска шума и осигурява по-тихо и спокойно изживяване във Velar, като дори намалява умората на водача, която може да се дължи на продължително излагане на нискочестотен звук при дълги пътувания.