Най-красивият всъдеход в света - Range Rover Velar, получи повече динамика, лукс и ексклузивност с представянето на лимитираната серия SVAutobiography Dynamic Edition. Новият спортен SUV е проектиран като върхово изпълнение в гамата на Velar и е разработен от подразделението за спортни модели Special Vehicle Operations. Ексклузивността му ще бъде засилена заради факта, че ще бъде достъпен за покупка само в рамките на 1 година. В България новият модел ще се продава на цени от 211 890 лева с ДДС.

Спортният SUV се задвижва от 5,0-литров бензинов турбодвигател V8 и механичен компресор с максимална мощност от 550 к.с. и максимален въртящ момент от 680 Нм, налични в интервала от 2500 до 5500 об/мин. Моторът работи в комбинация с 8-степенната автоматична трансмисия на ZF. Благодарение на двойното задвижване AWD, спортният всъдеход ускорява от 0 до 100 км/ч за 4,5 секунди и може да достигне максимална скорост от 274 км/ч. В същото време Velar предлага на водача и пътниците традиционния финес и комфорт на Range Rover. Според техническите данни средният разход на гориво е 11,8 л/100 км. Обемът на резервоара от 82 литра обещава истински пробег от над 483 км.

Най-мощният Range Rover Velar SVAutobiography Dynamic Edition се отличава с редица визуални подобрения и уникални покрития, които осигуряват по-устремен външен вид и повишено внимание към детайла и същевременно запазват перфектно оптимизираните пропорции и характерен силует на Velar. За по-добра аеродинамика под трансмисионния тунел е поставена специална кора. Дори надписът Range Rover на предния капак и задната врата е подобрен с набраздено покритие на металните елементи на буквите от две части, добавяйки изтънченост в екстериора.

Спортният Range Rover Velar SVAutobiography е наличен в 6 цвята за екстериора – червен, черен, сив, бял, сребрист и при специална поръчка син. Олекотените 21-инчови джанти от кован алуминий тежат колкото 20-инчовите джанти на основния модел, а клиентите могат да поръчат и опционални 22-инчови джанти с уникално сребристо покритие и кантове с ефект на диамант за по-голяма персонализация.

По-големите колела подпомагат фокуса върху динамиката на SVAutobiography Dynamic Edition, като улесняват генерирането на повече сцепление и правят възможно монтирането на по-големи спирачки. Предните спирачни дискове с диаметър 395 мм и задните с диаметър 396 мм имат конструкция от две части за оптимизиране на теглото. Иновативният дизайн разсейва топлината по-ефективно, за да се справи с по-голямата спирачна сила, генерирана при динамично шофиране. Допълнителната спирачна мощ се подчертава от червени спирачни апарати с 4 бутала отпред и плъзгащи се отзад, които имат надпис Land Rover. Налични са и спирачни апарати в черен цвят за по-дискретен външен вид.

Целеустременият екстериор се допълва от силно усещане за лукс в купето с внимателно подбрана комбинация от покрития и тапицерия. Перфорираната кожа Windsor с двоен шев е уникална за SVAutobiography Dynamic Edition и допринася за усещането за лукс вътре в купето. Клиентите могат да избират между 4 цветови комбинации, като моделът е стандартно е оборудван с предни седалки с 20-степенно регулиране и функции за подгряване, охлаждане, запаметяване и масаж. Уникалният спортен волан е оборудван с контурна рамка и алуминиеви пера за смяна на предавките.

В центъра на купето въртящият се селектор за смяна на предавките и кръглите бутони за управление на информационно-развлекателната система Touch Pro Duo имат изтънчено набраздено покритие. В интериора са използвани карбонови влакна с характерни стоманени нишки, а спортните педали и осветените метални пластини на праговете на вратите с надпис Range Rover допълват визията. Пред водача е разположен 12,3-инчовият интерактивен дисплей с уникални дигитално набраздени бутони, създаващи усещане за перфектна ръчна изработка и покритие към дигиталното преживяване, както и специален начален екран.

За безупречното пътно поведение на асфалтираните настилки или на суровия офроуд се грижат системата за задвижване на всички колела AWD, активен заден блокиращ диференциал, усъвършенствано кормилно управление и въздушното окачване, предоставяйки на SVAutobiography Dynamic Edition по-фокусирано усещане при шофиране. Намалено е накланянето на каросерията при резки завои и са преработени настройките на амортисьорите с променлива твърдост, които работят в съчетание с по-твърди пневматични ресори за въздушното окачване, за да предоставят оптимален баланс между стабилност и комфорт.

Системата AWD също е подобрена с раздатъчна кутия, която може да понесе по-високото натоварване. Усъвършенстваната система за интелигентна динамика на шофиране прецизно и незабележимо разпределя въртящия момент от двигателя спрямо условията. Системата може да насочи до 100% от тягата към задните колела в зависимост от условията. Специалната изпускателна система осигурява звук, отговарящ на динамиката му. Активната изпускателна система с променлив ход на клапаните на включва технология, която оптимизира звука от ауспуха в зависимост от условията на шофиране и осигурява на Velar разпознаваемия звук на типичен V-образен 8-цилиндров бензинов турбодвигател.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Изцяло новият модел застава между CX-3 и CX-5, и тръгва с революционен бензинов двигател

Mazda CX-30 е най-красивият кросоувър на автосалона

Изцяло новият модел застава между CX-3 и CX-5, и тръгва с революционен бензинов двигател

На открилия се вчера автомобилен салон в София, Mazda представя изцяло новия си компактен кросоувър CX-30. Японската компания позиционира новия модел между двата успешни кросоувъра CX-3 и CX-5. Тройката в името означава, че CX-30 е построен на базата на четвъртото поколение на Mazda 3. Новата Mazda CX-30 е насочена към младата аудитория и се очаква да привлече клиентите, които искат да купят красив и стилен автомобил. Mazda CX-30 е първият кросоувър, който получава нова интерпретация на дизайнерския стил KODO, запомняща се с ярък външен вид.

Изцяло електрическият модел дебютира у нас заедно с конвенционалната си версия

Новото Peugeot e-208 тръгва с енергия от контакта

Изцяло електрическият модел дебютира у нас заедно с конвенционалната си версия

Френската марка Peugeot демонстрира своя преход към електрическата мобилност на Автомобилен салон София 2019, който отвори врати от 12 до 20 октомври. В рамките на изложението премиерно за България е показан новият напълно електрически модел Peugeot е-208. Втората електрическа премиера за марката е на две колела в лицето на скутера e-Ludix. Peugeot проектира себе си в ерата на енергийния преход и електрификацията, и води посетителите към визията си за бъдещето с електрически автомобил, електрически скутер и електрически велосипед.

BMW M2 Competition носи гените на състезател в купе за ежедневно шофиране

Спринтьор на пистата, палавник на пътя

BMW M2 Competition носи гените на състезател в купе за ежедневно шофиране

BMW M2 е най-компактният представител в гамата от спортни модели на марката. Той е позициониран като пряк наследник на известното BMW 2002 Turbo от 70-те години на миналия век. Купето е леко и бързо, но за някои водачи не беше достатъчно екстремно, затова инженерите от спортното подразделение на баварците M GmbH разшириха гамата и създадоха новото BMW M2 Competition. Уникалното купе изглежда много по-агресивно и е оборудвано с чудовищен двигател с още повече мощност, но в същото време остава удобно за ежедневно шофиране от дома до офиса или търговските центрове.