Британският всъдеход Range Rover Sport завърши първата досега автономна обиколка по едни от най-предизвикателните пътища във Великобритания. Прототип на автономен Range Rover Sport се справи с трудния път „Ковънтри Ринг Роуд”, като успешно смени лентата, сля се с останалия трафик и излезе от кръстовища с максимално допустимата скорост от 60 км/ч.

Тестът беше част от правителствено спонсорирания проект UK Autodrive на стойност 20 милиона паунда, който приключи след тригодишна програма. Инженерите на Land Rover проведоха значителни тестове върху автономната технология на затворени писти, преди да се насочат към обществената пътна мрежа в Милтън Кейнс и Ковънтри.

Новият Range Rover Sport беше избран заради динамиката и характеристиките му като адаптивен автопилот, но беше модифициран да включва допълнителни навигационни сензори, радар и др. В съчетание с проучванията на проекта UK Autodrive,

автомобилът вече може автономно да се справя с кръгови кръстовища, светофари, пешеходци, велосипедисти

и други превозни средства по сложни пътища. Може също така да се паркира напълно автономно. „Пътят „Ковънтри Ринг Роуд” е известен със сложните си входове и изходи. Това създава много предизвикателни условия, особено когато човек е под напрежение в час пик. Нашият автономен автомобил не се влияе от същото напрежение, разочарование или умора, които един водач може да изпитва, затова може да превърне една потенциално много стресова ситуация в напълно спокойна”, сподели Марк Кънд, мениджър Проучвания на автономни автомобили в Jaguar Land Rover.

Висококвалифицираните инженери на Jaguar Land Rover са разработили и свързани функции като част от UK Autodrive. Технологиите, подобряващи безопасността и намаляващи вредните емисии,

използват интернет, за да свързват автомобилите един с друг и с инфраструктурата, например със светофарите.

Проектът UK Autodrive е спомогнал за ускоряването на развитието на бъдещите автономни и свързани технологии на Jaguar Land Rover. Той засилва позицията на Мидландс като център за иновации в мобилността.

Най-големият автомобилен производител на Великобритания със седалище в Ковънтри работи по напълно и частично автономни автомобилни технологии, за да предложи възможност за избор между ангажирано и автономно шофиране. Визията на компанията е да направи своите автономни автомобили проходими във възможно най-широк обхват от терени и метеорологични условия, като винаги предоставя на клиента опцията да си възвърне контрола.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Peugeot 2008 се превърна в компактен SUV

Второто поколение на модела е пораснало и предлага по-богато основно оборудване

Първото поколение на Peugeot 2008 беше представено през 2013 година и представляваше комби с увеличен просвет. През миналата година Peugeot показа второто издание на 2008, който обаче промени имиджа си и се превърна в компактен SUV. Новият модел е изграден на новата модулна платформа СМР и е пораснал значително. Дължината е увеличена със 141 мм до 4300 мм, а междуосието е набъбнало с 65 мм и сега достига 2605 мм. В същото време автомобилът е доста лек и теглото на базовата версия е едва 1192 кг.

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Vilner направи най-смелия интериор за Porsche 911 Cabriolet

Откритият спортен модел впечатлява с контрастно съчетание на фина кожа, дърво и апликации

Автомобилите Porsche винаги са били мечта за почитателите на спортното шофиране и високите скорости. Истинските фенове на марката знаят, че най-расовото Porsche винаги е носело индекса 911. Независимо на колко години е едно Porsche 911, то винаги привлича погледите с дизайна си и със звука от двигателя си. Вече има и едно Porsche 911, което смайва с интериора си, проектиран и изработен от българското дизайнерско ателие Vilner.

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

Новият Mercedes-Benz GLA се превърна в SUV

Второто поколение на модела вече не е повдигната А-класа, а истински компактен всъдеход

В навечерието на 2020 година Mercedes-Benz представи за първи път изцяло дигитално новия компактен всъдеход GLA. За разлика от първото поколение на модела, второто издание на GLA вече не е повдигнат вариант на А-класата с увеличен просвет, а изцяло нов компактен SUV, заемащ достойно място до по-големите си братя GLC и GLE. Новият SUV беляза кулминацията на пълното обновление в семейството компактни автомобили на Mercedes-Benz. Новият GLA залага на стилен дизайн, повлиян от високопроходимите му братя, като добавя повече удобство в салона, използва най-модерните вградени системи и технологии за безопасност и се задвижва от ефективни бензинови и дизелови турбодвигатели.