Колекционерска ракия от планински бъз е една от изненадите на предстоящата международна изложба „Винария” в Пловдив. Напитката от този рядък плод е с ефирен цветист аромат и мек вкус, описват производителите. Те са създали и нестандартна ракия от пъпеш, както и лимитирана серия дюлева ракия.

Сред изненадите на „Винария 2019“ са винените желета на австрийска изба. От гроздови зърна с благородна плесен, която им придава уникална  смесица от вкусове, се прави сладко вино. То се преработва в желета, които са голяма рядкост, защото специфичната плесен се появява през няколко години.

Стремежът на колекционерите да притежават елитни питиета в елегантни опаковки провокирал известна българска компания да произвежда  водка, бренди, джин, ликьор, уиски в луксозни бутилки с форма на кон, сърце, кораб, Айфеловата кула и с други необичайни визии. Напитки са разработени на базата на 20-годишен опит и партньорство с известна френска дестилерия.

Тенденцията  за ексцентричен дизайн на опаковките роди първата в света светеща бутилка. В нея се предлага  цитрусов ликьор на известна японска марка,  чийто асортимент включва най-вкусното саке в света. Освен прочутата японска ракия, внасяме гръцко узо и бренди, както и ирландски крем ликьор, който е много търсен по света, казват изложителите.

Почитателите на крафт бирата ще опитат продуктите на бутикова пивоварна. Рецептите са разработени от германски технолог по каноните на баварската традиция. Асортиментът включва 3 вида пиво:  „Вайс“ от пшеница с ухание на банан и карамфил, „Пилзнер“ с подчертан хмелов вкус и „Раух“ с нотки на пушек и дървесина. Те са естествено газирани, без консерванти.

Участник във „Винария“ ще представи чаен ликьор. Той съчетава черен чай, натурални екстракти от високопланински билки, плодови дестилати и изворна вода от Татрите.

Посетителите ще дегустират и вина от новата реколта, които досега не се представяни другаде. Ценителите ще се запознаят с новите тенденции, налагани от български бутикови изби, както и с вина от Австрия, Португалия, Гърция и други страни. В уникалния Град на виното и деликатесите са разположени също щандове с храни и гурме специалитети на участници в изложбите „Фудтех“ и „Вкусове от Италия“.

Международната изложба за лозарство и винарство „Винария 2019“ ще се проведе от 20 до 24 февруари в Международен панаир Пловдив. Посетителите ще могат да се насладят на различни плодови ракии и иновативни варианти на водка, уиски, бренди, джин,  текила и ликьор в луксозни бутилки. Специалистите ще видят  в Панаира модерни технологии, техника и материали  за лозарството, винарството и хранителната индустрия. Те ще имат възможност да се запознаят и с иновации за селското стопанство, демонстрирани в изложбата „Агра“.

 

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Електронното ще поевтинява

Поскъпва обслужването на гише в банките

Електронното ще поевтинява

Таксите за обслужване в банковите клонове ще се увеличат в скоро време. Това ще стане за сметка на по-евтино електронно банкиране, за да може клиентите да се насочат към дигиталните банкови услуги. Това каза шефът на Асоциацията на банките в България (АББ) Петър Андронов за bTV.

Financial Times: България привлича рекордни инвестиции в технологичния сектор

България привлича голям обем чуждестранни инвестиции "на зелено" в сферата на информационните и комуникационните технологии (ИКТ). Така тя допринася за по-мащабно увеличение на трансграничния приток на инвестиции, пише вестник Financial Times.

Августин Миланов, Виваком: Жените имат „радар“ за добрата оферта

Българските потребители вече възприеха предимствата, които дава този канал - 24/7 възможност да влязат, да разгледат дори в триизмерен режим, да прочетат подробно ревю и изберат най-подходящото устройство за себе си, коментира тенденциите в онлайн пазаруването Августин Миланов, старши мениджър „Дигитален и търговски маркетинг“ във Виваком.