Едни от най-мултифункционалните автомобили безспорно са пикапите с 5 места, голям товарен отсек и висока проходимост. Пикапът може да бъде практичен транспорт за ежедневието, семейна кола за уикендите и работник за превоз на товари, спортни принадлежности и теглене на ремарке или каравана. Най-добрият пикап на европейския пазар от няколко години е Volkswagen Amarok. Той постоянно се обновява и усъвършенства, за да предложи най-много ползи на потребителите.

Обновеният германски пикап впечатлява с всестранния си талант и неограничени възможности. Той грабва вниманието още от пръв поглед със стилния си и едновременно величествен външен вид. Интериорът е комфортен и ергономичен, а новата двигателна гама съчетава отлична динамика и умерен разход на гориво.

Volkswagen Amarok е стилен и мъжествен пикап, особено в най-високото ниво на оборудване Aventura. На външен вид премиум моделът се отличава със спортен ролбар, хромирани прагове и с LED осветление. Синьото лаково покритие придава още по-изискан вид на пикапа, допълнен от радиаторна решетка с двойни хромирани лайстни и биксенонови фаровете отпред и светодиодни дневни светлини, нова предна броня и фаровете за мъгла, спортен капак на товарния отсек в цвета на каросерията, 20-инчови алуминиеви джанти и осветление за праговете на вратите. Като опция се предлагат различни видове капаци и покриви над товарния отсек.

В интериора на Volkswagen Amarok арматурното табло е с нов дизайн и впечатлява с цветен мултифункционален дисплей на навигационната система. Водачът и пътникът до него седят на нови комфортни и ергономични седалки с електрическо регулиране в 14 позиции, които да удовлетворят всяка персонална необходимост. Салонът на Amarok впечатлява с широко пространство, висок комфорт и многобройни екстри. Луксозният Amarok Aventura предлага и мултифункционален кожен волан с бутони за управление, както и тапицерия от фина кожа Nappa.

В същото време Volkswagen Amarok е един истински всъдеход който може да качи 5-членно семейство високо в планината, заедно със спортни принадлежности или огромен багаж. Пикапът е товарен автомобил с най-широката платформа в класа с площ 2,52 кв.м. Товарният леген впечатлява с големите си размери, като дължина 1555 мм, широчина 1620 мм и разстояние между калниците от 1222 мм, което позволява напречното натоварване на европалет. Височината на товарната стена е 508 мм. Полезният товар достига до 1 тон в зависимост от избраното оборудване.

За задвижването на Volkswagen Amarok се предлага новият 3,0-литров V-образен 6-цилиндров турбодизелов двигател тип Common-Rail в три варианта на мощност – със 163, 204 и 258 к.с. Очаквано най-мощният мотор с 258 к.с. идеално пасва на лекотоварния модел. Двигателят се комбинира стандартно с 8-степенна автоматична скоростна кутия с хидравличен преобразувател на германската фирма ZF. Двигателят е компактен и лесно е намерил място под големия преден капак на Amarok. На пътя най-мощната версия на двигателя V6 TDI дърпа уверено още от старта, а при ускоряване за изпреварване има голяма и

непрекъсната тяга от 580 Нм в широкия интервал от 1400 до 3000 оборота в минута.

Моторът е съчетан с 8-степенна автоматична скоростна кутия. Тягата се предава към четирите колела чрез системата 4Motion с асиметричен Torsen диференциал, който я разпределя в съотношение 40% към предната ос и 60% към задната ос. При пълна газ, мощният турбодизелов мотор напомня на бензинов агрегат по звука. При скорост от 140 км/ч на магистралата в купето на Amarok не се чува неприятен шум от мотора. С този мощен двигател пикапът може да тегли ремарке с общо тегло до 3,5 тона.

На пътя Volkswagen Amarok V6 TDI демонстрира отлично поведение както на сухи, така и на мокри настилки. С четирима човека на борда, машината е като хала и се ускорява по-пъргаво от всичките си конкуренти. Когато легенът е празен, Amarok се наклонява в завоите и друса по неравностите, но при поставяне на товар в отсека, пикапът вози меко, воланът е директен, а страничните наклонявания са минимални.

Извън пътя пикапът Volkswagen Amarok V6 TDI с двойно задвижване 4Motion е в стихията си. С мощния двигател Amarok смело и убедително щурмува офроуда, като се справя с лекота с големи коловози, пясък, сняг и дори мека кал. Въпреки липсата на понижаващи предавки, на първа скорост на автоматичната трансмисия, пикапът преодолява наклон до 100% и страничен наклон до 50 градуса. Двигателят осигурява плътна тяга и пикапът се изкачва по стръмно планинско било без колебание. Системата за автоматично спускане регулира слизането да бъде равномерно и безопасно, без да се налага водачът да докосва педала на спирачката.

Технически характеристики

Volkswagen Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura

3,0-литров 6-цилиндров турбодизелов двигател

8-степенна автоматична скоростна кутия

258 к.с. максимална мощност при 2500-4000 об/мин

580 Нм максимален въртящ момент при 1400-3000 об/мин

7,3 секунди ускорение от 0 до 100 км/ч

199 км/ч максимална скорост

8,3 л/100 км среден разход на дизел

219 г/км емисии на СО2

108 070 лева цена на модела

По темата: Volkswagen Amarok пикап
Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Второто поколение на компактния SUV идва у нас с модерни технологии и двигатели

Новият Range Rover Evoque е еволюция на оригинала

Второто поколение на компактния SUV идва у нас с модерни технологии и двигатели

Още с появата си на пазара през 2011 година, Range Rover Evoque се превърна в първият луксозен компактен SUV. За това време моделът спечели над 220 международни награди и реализира над 800 000 продажби на автомобили в световен мащаб. В края на миналата година Land Rover представи новия Range Rover Evoque, който е усъвършенствана еволюция на оригинала. Той отговаря на потребностите на съвременните клиенти, благодарение на съчетанието между славното наследство на легендарната британска марка и свръхмодерните технологии, използвани в колата.

Новият френски турбодвигател „мирише” нафтата и харчи 3,2 литра на 100 километра

Peugeot 301 получи най-икономичния дизелов мотор

Новият френски турбодвигател „мирише” нафтата и харчи 3,2 литра на 100 километра

Французите от Peugeot винаги са правили модерни и иновативни автомобили, но в същото време са поддържали в гамата си и един бюджетен модел. От няколко години това е Peugeot 301. Успехът на седана се дължи на стилния външен вид, просторния салон и огромния багажник, надеждните двигатели, както и на специално подсилено окачване. Отскоро Peugeot 301 е оборудвано с новия турбодизелов двигател 1.5 BlueHDi с мощност 102 к.с., комбиниран с 6-степенна механична скоростна кутия.

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel Grandland X стана хибрид и тръгна на ток

Кросоувърът получи двойно предаване и се зарежда напълно за 1 час и 50 минути

Opel представи изцяло новата хибридна версия на Grandland X, наречена Hybrid4. Моделът с plug-in хибридно задвижване PHEV и двойно предаване на Grandville X поема ролята на флагман във високопроходимата гама на Opel, включваща Crossland X и Mokka X. Новият модел може да се поръча по желание с черен преден капак и съчетава силата на 1,6-литров бензинов турбодвигател с два електромотора, достигайки системна мощност до 300 к.с. Предварителните данни за разхода на гориво сочат средно 2,2 л/100 км и емисии на CO2 от 49 г/км.