Клиентите на Fibank, възползвали се от единствената по рода си програма в България за подкрепа на жените в бизнеса - Smart Lady, вече ще могат да се включат и в новата уеб базирана платформа, целяща да отговори на техните нужди. Платформата беше представена за първи път на 30 май в Литературен клуб „Перото“ - НДК, като стартира официално на 5 юни 2019 г.

На събитието присъства и част от мениджмънта на банката в лицето на Изпълнителния директор и член на Управителния съвет на Fibank г-жа Севдалина Василева и члена на УС г-жа Надя Кошинска, които ръководят екипа по разработването на програмата Smart Lady.

Чрез платформата „Smart Lady“ бизнес дамите ще могат да получават практически съвети, да проследяват дистанционно провежданите обучения по програмата и да бъдат в крак с актуалните тенденции в бизнес управлението посредством публикуваните специализирани материали. Дамите ще могат да се регистрират и управляват свой профил в платформата, като по този начин разширяват контактите си и бизнес възможностите.

Пред гостите на форума Регионалният директор за Югоизточна Европа на KANTAR TNS г-жа Марчела Абрашева представи резултатите от национално представително проучване на тема „Жените в бизнеса – очаквания и нагласи към уеб платформи с обучителен и бизнес характер“. Тя подчерта категорично изразеното от дамите желание за обучения и развитие, включително чрез онлайн платформи.

Изпълнителният директор на Fibank г-жа Севдалина Василева посочи, че създаването на уеб базираната платформа „Smart Lady“ е логичната следваща стъпка в разгръщането на програмата: „Социалната мисия на Smart Lady е да създадем една общност за взаимодействие, контакти и бизнес сътрудничество. Електронната платформа ще е нашето „запазено“ съвременно и модерно онлайн пространство, което допълва програмата в посоката, която е поела.“

Дамите-участници в панелната дискусия обсъдиха и ролята на менторството в предприемачеството. Г-жа Севдалина Василева, която има опит като ментор на стартиращи компании, сподели: „Да бъдеш ментор не е лесно и не всеки може да бъде ментор. Сигурно ще ме попитате, къде и как да ги намерим и срещнем тези ментори. Това е едно от предназначенията на Smart Lady – да създаде възможност чрез форумите, мрежата, срещите и дигиталната платформа, които организира и развива, тези две страни да се намерят.“

Членът на УС на Първа инвестиционна банка г-жа Надя Кошинска обобщи постигнатите за малко повече от година след стартирането й успехи на програмата Smart Lady. Повече от 370 жени са получили финансиране за своя бизнес на обща стойност 48 млн.лв, като Smart Lady от Fibank подпомогна дамите не само в София и големите градове, но достигна и до по-малките населени места в страната. От проведените до момента обучения в 6 града са се възползвали 140 дами, а наскоро се проведе и първата среща на новоучредения клуб Smart Lady. Госпожа Кошинска посочи и примери за успешното бизнес партньорство между Fibank и жени, на които банката е осигурила сигурност и бъдеще чрез програмата Smart Lady.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

Всеки десети кантар ни удря в грамажа (ТЕМАТА)

Всеки десети проверен кантар ни удря в грамажа, защото не съответства на законовите изисквания. Това са установили проверки на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН) в магазини, на пазари и тържища в цялата страна.

A1 стартира с продажбите на сгъваемия Samsung Galaxy Z Flip

След дълго очакване започнаха и официалните продажби на Samsung Galaxy Z Flip – първият сгъваем смартфон на Samsung с разгъване тип мида (флип). Устройството, което беше представено на бляскава церемония на 11 февруари заедно с новите флагмани от S20 серията на Samsung, вече може да бъде закупено от А1.

БАБХ затвори цех за разфасоване на птиче месо в Луковит

Българската агенция по безопасност на храните (БАБХ) прекрати затвори предприятие за разфасоване на птиче месо в Луковит. За унищожаване са насочени 82 тона и 461 кг птичи продукти, които в момента на проверката са били с изтичащ срок на годност. Не е допуснато разпространението на продукция от предприятието за търгуване.