„За 2018 г. са стартирани и ще продължат през 2019 г. интегрирани комуникационни кампании на 16 целеви и перспекитвни пазари“, каза министърът на туризма Николина Ангелкова в отговор на въпрос на депутата от БСП Дора Янкова, съобщи „Фокус“.

Министърът уточни, че става въпрос за страни, сред които Германия, Великобритания, Франция, Гърция, Македония, Сърбия, Румъния, Турция, Русия, Беларус.

По думите на Ангелкова, рекламните послания ще достигнат близо 50 млн. души чрез дигитални канали и близо 80 млн. души чрез външна реклама, и над 5 млн. души чрез печатна реклама. „Те са насочени към всичките ни национални курорти, както зимни, така и летни“, допълни тя.

Коментари

Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически. При съгласието Ви, ние ще създадем бисквитка на компютърът ви, която ще бъде запазена следващите 7 дни.

Подобни новини

„Телеграф медиа“ с награда за печатна реклама за 2019 г.

На изискана церемония в „Метрополитън хотел“ София, туристическа агенция „Премио Травел“ България раздаде годишните награди на своите партньори, клиенти и медии. В раздел „Принт реклама“ в.“Телеграф“ в.“Монитор“ и в.“Меридиан мач“, в сериозна конкуренция спечелиха безапелационно първото място.